Sintaksinė hiperbolės raiška


Sintaksine raiska. Hiperbolės tekste.

Filologijos savarankiškas darbas. Įvadas. Hiperbolė sąvoka, raiška, funkcija. Hiperbolės sąvoka. Hiperbolės raiška. Hiperbolės funkcijos. Sintaksinė hiperbolės raiška. Išvados. Naudota literatūra.


Reklamos kalboje, pasitelkiant tam tikras kalbos raiškos priemones, informacija apie siūlomą prekę išverčiama į emocijų kalbą taip, kad vartotojas būtų suviliotas žodžiais nusakyta laukiama nauda ir pasitenkinimu. Šiuo atveju reklamuotojai dažniausiai pasitelkia hiperbolės tropą, kuris yra universalus, nes tekste gali būti reiškiamas įvairiomis sakinio dalimis ar jų junginiais, priklausomai nuo to, kokią prekę ar jos sąvybę norima akcentuoti.

Šio darbo tyrimo objektas – hiperbolės tropas lietuviškuose reklamos tekstuose. Darbo tikslas – atskleisti, kaip sintaksiškai hiperbolė reiškiama vyrams skirtų reklamų tekstuose. Darbo uždaviniai, padėsiantys įvykdyti darbo tikslą:

1.Trumpai aptarti bendriausius hiperbolės raiškos būdus;

2.Atskleisti pagrindines hiperbolės funkcijas pagal vartosenos tendencijas;

3.Išanalizuoti kaip sintaksiškai hiperbolė reiškiama vyrams skirtuose reklamos tekstuose.

Sintaksinė hiperbolės raiška. (2013 m. Gruodžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/sintaksine-hiperboles-raiska.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:04