Sirijus elementų paklausos tyrimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Tyrimo metodo pagrindimas. Atrankos ir imties dydžio nustatymas. Prekės tyrimas. Prekės grupė. Prekių klasifikavimas marketinge (pagal Dikčių). Kainodaros sprendimai. Vartotojų nuomonių tyrimas. Rinkos tyrimas. Paklausos įvertinimas. Prekės pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados. Literatūra.


Mūsų pasirinkta tema : UAB „Sirijus“ elementų paklausos tyrimas. Ši tema mums įdomi, kadangi UAB ,,Sirijus“ yra lietuviška firma, kuri gamina elektros, grožio ir higienos prekes, bei buitinę chemiją. Mes tirsime būtent elementų paklausą, kadangi jie tikrai reikalingi daugumai žmonių. Tačiau, nors elementai ir reikalingi, jų yra gana platus pasirinkimas ir UAB „Sirijus elementai yra mažai perkami.

Problema: Neaišku, kodėl ,,Sirijus“ elementai mažai perkami.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti UAB „Sirijus“ elementų paklausą.

Uždaviniai:

•Išsiaiškinti žmonių požiūrį į ,,Sirijus“ elementus.

•Išsiaiškinti kokius elementus renkasi vartotojai.

•Palyginti konkurentinius produktus.

Metodas: aprašomasis

Laukiami rezultatai: sužinoti priežastis, kodėl UAB „Sirijus“ elementai yra mažai perkami, kokia yra žmonių nuomonė apie jų kokybę, koks apskritai jų požiūris į lietuvišką prekę ir būtent į „Sirijus“ elementus.

Sirijus elementų paklausos tyrimas. (2014 m. Vasario 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/sirijus-elementu-paklausos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:14