Sisteminis požiūris į klientą


Lietuvių skaidrės. Sisteminis požiūris į klientą. Socialinio darbuotojo klientu gali būti kiekvienas visuomenės narys. Vaikai neįgalieji moterys asmenys kaliniai. Migrantai pabėgėliai bedarbiai benamiai. Suvokiama visuma aplinkybių, kurios turėjo įtakos asmeniui Įvertinami socialiniai veiksniai. Sisteminis požiūris į klientą tai. Analizuojami tarpusavio santykiai kliento aplinkoje. Pažvelkime į šeima, kaip į socialinio darbo ‚, klientą ‘‘. Nes šeima, kaip mažoji socialinė grupė. Pagal socialinės psichologinės sveikatos lygį galima išskirti darnias. Pagal materialųjį aprūpinimą – šeimos, gaunančios dideles, vidutines ir mažas pajamas bei skurstančios. IŠVADA Visi šie paskirstymai yra skirtingi. Socialinis darbuotojas į klientus žiūri sistemingai. Viskas vyksta pagal tam tikrus etapus. Viskas daroma po žingsnį. Etapai lyg laiptai, su kiekvienu laipteliu turi užduotį. Etapai. Problemos sprendimo pradžia kliento kreipimasis į socialinį darbuotoją. B. problemos sprendimo vykdymas. VEIKLOS UŽBAIGIMAS 1O. Proceso užbaigimas 11. Įvertinimas 12. Sąveikos užbaigimas ir pasiektų rezultatų įvertinimas. Socialiniam darbuotojui, dirbant, pagal sisteminį požiūrį į klientą svarbu suvokti. Socialinio darbuotojo ir kliento gyvenimiškų situacijų skirtumą. Socialinis darbuotojas turi pasižymėti šiomis asmeninėmis savybėmis. Charakterio tvirtumu Žmogiškumu Užsisipyrimu Altruizmu Gebėjimu siekti tikslo Tolerancija. Jei kyla klausimas kur gali dirbti socialinis darbuotojas ir panaudoti. Atsakymas Ligoninėje Mokykloje Vaikų globos.


Socialinio darbuotojo klientu gali būti kiekvienas visuomenės narys, patekęs į sudėtingą gyvenimiškąją situaciją.

Pažvelkime į šeima, kaip į socialinio darbo ‚, klientą ‘‘ .

IŠVADA : Visi šie paskirstymai yra skirtingi, bet jungia tą patį. Šeimą – su kuria tenka dirbti socialiniam darbuotojui.

PROBLEMOS SPRENDIMO PRADŽIA: Kliento kreipimasis į socialinį darbuotoją; Bendravimo modelio kūrimas; Situacijos analizė; Problemos nustatymas ir apibrėžimas; Problemos sprendimo tikslų numatymas; Preliminari problemos sprendimo programa;.

B. PROBLEMOS SPRENDIMO VYKDYMAS: 7. Problemos sprendimo proceso tikslinimas; 8. Sutartis ir abipusiai įsipareigojimai; 9. Veiklos etapas, jos nuolatinė analizė ir įvertinimas.

Socialinio darbuotojo ir kliento gyvenimiškų situacijų skirtumą; Socialinio darbuotojo patirties skirtumą; Veiksnius, trukdančius bendrauti: triukšmas, svetimi žmonės ir kt. Socialinio darbuotojo ir kliento emocinę būklę; Kultūrinį, jausminį problemų pobūdį; Nuovargį ir kitus panašius veiksnius; Emocinius jausmus ir abipusius santykius;.

Sisteminis požiūris į klientą. (2014 m. Spalio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/sisteminis-poziuris-i-klienta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:40