Situacijų sprendimai


Vadybos konspektas. Didieji aludariai grįžta prie stipraus alaus gamybos. Netinkamas sprendimas tempia į dugną. Snaigės " gamyklos Kaliningrade ateitis aiškės artimiausiais mėnesiais. Sprendimų priėmimas Nike. Koreguojama plėtros strategija „ BMS Megapoliui “ leis sušvelninti krizės pasekmes. „ Kretingos maistas “ toliau stiprina pozicijas centralizuoto maitinimo sektoriuje. Galvų kapojimo Vilniuje metas. Organizavimas HP. Google " augimas dėl eksperimentų ar eksperimentai dėl augimo Google " augimas dėl eksperimentų ar eksperimentai dėl augimo. Litagros " grupė pertvarko valdymo struktūrą. Rimti pasikeitimai Campbell soup " firmoje. „ Tele2 ” pirmoji Lietuvoje klientų aptarnavimui pasitelkė dirbtinį intelektą. Ūrybingumas – ekonomikos ateitis. Nauja lyderiavimo politika kompanijoje Ge. Wal Mart " motyvacinis modelis. Naujo mokslinių tyrimų direktoriaus atranka. Geram darbuotojui nieko negaila. Derybos Xerox ", Chevron ", GM " , Ford. Komunikacija Hallmark. Savivaldos komandos Xel Communication " kompanijoje. Mis ir Informacijos salos. Ritz Carlton " sakoma Vartotojų labui verskite kalnus. Kokybės vadybos srityje pirmauja kolegijos. Degalų kokybę tikrins ORLEN laboratorija ant ratų.


Sprendimų priėmimas "Nike"

"Nike" ir Jordano istorija prasidėjo devintojo dešimtmečio viduryje, kai "Nike" vadovai pajuto, jog kompanija praranda pirmaujančią sportinių batelių gamintojo Jungtinėse Valstijose poziciją. 1984 m. kompanijos pelnas pirmą kartą per dešimtmetį sumažėjo. 1985 m. jų konkurentai "Reebok" trumpam netgi užėmė pirmaujančią vietą rinkoje.

Bendradarbiavimo su Jordanu pradžia sutapo su "Nike" specializacijos strategija, į kurią įėjo ir dėmesys tokiems produktams kaip krepšinio bateliai. O Jordanas sukūrė "Nike" kompanijai įvaizdį. Tuo metu Jordanas "Chicago Bulls" komandoje dar buvo naujokas, tačiau jau neblogai žinomas tiek dėl gero žaidimo Šiaurės Karolinos universiteto komandoje, tiek dėl 1984 m. olimpinės krepšinio komandos triumfo Los Andžele. Butent šituo "Nike" kompanija ir pasikliovė. Štai ką apie atstovų sėkmę pasakė J.J. Kellogo Šiaurės Vakarų vadybos aukštųjų studijų marketingo profesorius Louisas Sternas: "Taip nebūna, kad reklamos atstovai atsirastų lyg niekur nieko. Dalykas tas, jog šie žmonės, susiję su žiniasklaida, mums labai svarbūs ir atrodo, kad jų įvaizdis spinduliuoja žymiai labiau negu jų asmenybės".

„Nike“ organizacija išsirutuliojo iš Philipo Knighto idėjos, kurią jis išreiškė diplominiam darbe 1962 m., Stanfordo universitete įgydamas verslo administravimo magistro laipsnį. 1964 jis kartu su savo buvusiu lengvosios atletikos treneriu Billu Bowermanu iš Oregono universito įsteigė sportinių batelių firmą "Blue Ribbon Sports" (Žydrojo kaspino sportas), sudarant nugalėtojo įvaizdį. Tais metais jie iš automobilio bagažinės pardavė 1300 porų batelių bėgimui vietiniuose sporto aikštynuose. Tuo metu Knightas dar dirbo finansininku ir dėstė buhalterinę apskaitą iki 1969 m., kai nusprendė visą savo laiką skirti "Blue Ribbon Sports" firmai. 1972 ir "Blue Ribbon Sports" pakeitė pavadinimą į "Nike" - mitologinės pergalės deivės garbei.

Kad neatsiliktų nuo besikeičiančios rinkos, "Nike" vadovai jau pradėjo įvairinti savo veiklą. 1992 m. "Nike" atidarė mažmeninius prekybos taškus, kur pardavinėjo firminius drabužius, batus ir "Nike" reikmenis. 100 mln. dolerių bendrojo pelno padidėjimą 1992 m. "Nike" vadovai priskyrė mažmeninės prekybos skyriui, kuris vadovauja "Nike" priklausančių 30 mažmeninių taškų, pigiai parduodančių antrarūšes prekes, ir dviem "Nike" miestams. Milžiniškas šuolis nuo kuklios firmos pradžios, kai sportinius batelius pardavinėjo iš automobilio bagažinės. Parduotuvės plečia "Nike" firminių drabužių pardavimą, ir ši veikla auga žymiai greičiau negu batelių.

1993 m "Nike" vadovai išplėtė marketingo strategiją, dėmesį nukreipę į toliau besiplečiančią auditoriją kaip moterys. Kartu su Niujorke esančia firma "New York Publications" "Nike" suorganizavo prekybos renginius pavadinimu "Dialogue". Jie buvo surengti visuose stambesniuose šalies mažmeninės prekybos taškuose. Tarp "Dialogue" renginių - "Nike" sportinės aprangos madų demonstravimas bei reklama, kurią pateikia tokios įžymybės kaip biatlono čempionė Liz Downing bei maratono bėgikė Priscilla Welsh. Šios pastangos skirtos toliau didini "Nike" pardavimus moterims, o jie jau išaugo 25% - 1990 ir 1991 m. bei 28% - 1992 m.

Tačiau kai "Nike" vadovai buvo įtikinti, jog galima išsikovoti gyvybingą rinką, moterų komanda ėmėsi darbo. Ilgų "smegenų šturmo" valandų dėka galutinis komandos darbo rezultatas buvo serija reklamų, kuriose moterys vaizduojamos kaip stiprios ir gabios. Kaip sako Bednarski: "Tai atsakas į klausimą, kaip jaučiamasi, kai visą laiką kartojama, jog kažko negalite padaryt paprasčiausiai todėl, kad esate moteris".

Šaltinis: Linn Allen Linn Allen "Nike, Air Jordan High-Flying Act: Pair a Dream Selling Team". Chicago Tribune. 1993 m. spalio 7 d .. p.1;

Kaip ir daugelis pirmaujančių kompiuterių firmų, "Hewllett-Packard CD." (HP) dešimtąjį dešimtmetį pradėjo, "pakeisdama sargybą". 1992 metais kompanija paskelbė, kad ilgametį jos vadovą (CEO) Johną A Youngą pakeis Lewis E. Plattas. Tačiau priešingai "IBM" ir "Digital Equipment Corp." (DEC), HP nereikėjo jokių pertvarkų. Iš tikro, pagal pelną HP lenkė beveik visus savo konkurentus, tarp jų "IBM" ir DEC. Kol jie toliau galynėjosi su silpnais pardavimais ir didelėmis papildomomis išlaidomis, HP užsakymai ir pelnas laikėsi tvirtai. Atrodė, jog Plattui belieka ramiai atsilošti kėdėje ir tęsti ta pačia vaga. Bet per 26 darbo metus šioje kompanijoje jis suprato, jog nedera užmigti ant laurų. Jis tvirtino: "Kompanija turi nuolat save atradinėti iš naujo. Sunkiausia - keisti, kol viskas klojasi gerai. O pradėti reikia, kol dar neišryškėja nuosmukio tendencijos."

  • Vadyba Konspektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (15637 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 85 KB
  • Situacijų sprendimai
    10 - 2 balsai (-ų)
Situacijų sprendimai. (2015 m. Birželio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/situaciju-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:50