Šiuolaikinis etiketas


Sociologijos analizė.

Įvadas. Darbiniai ir privatūs pokalbiai. Darbiniai telefono pokalbiai. Privatūs pokalbiai telefonu. Ką turėtų žinoti vaikas. pagalbos skambučiai. Ką turėtų žinoti vaikas. Pagalbos skambučiai. Klaidingo sujungimo ir atsakiklio etiketas. Klaidingas sujungimas. Atsakikliai. Išvados. Literatūra.


Susitikdami su žmogumi gyvai turime galimybę parodyti draugiškumą ne tik žodžiais , bet ir gestais/manieromis , o kalbėdami telefonu savo manieras rodome tik žodžiais. Labai svarbu galvoti ką pasakome savo pašnekovui , nes neatidi kalbos maniera telefonu gali sukelti didesnių nesusipratimų negu tiesiogiai bendraujant su žmogumi. Taigi labai svarbu kiekvienam išsilavinusiam ar tiesiog gerbiančiam save žmogui žinoti telefoninio bendravimo etiketą.

Literatūros analizė: Nagrinėjant pasirinktą temą ,,Telefoninis etiketas“ rėmėmės politologo A. Lydekos ,, Protokolo pagrindai“ ir ,,Etiketas kiekvienam“ kurtomis knygomis. Juose buvo pristatoma pristatoma sėkmingo darbo ,,formulė“ , kuria turėtų remtis kiekvienas norintis sėkmingai įsitvirtinti. Giedrė Čepaitienė ; Donata Steigvilaitė –Urbietienė knygoje ,,Pokalbių telefonu etiketas“ buvo glaudžiai pristatytas telefoninis etiketas apžvelgiant visus rašto darbe iškeltus uždavinius.

Problema: Šiandieninėje visuomenėje daugelis pamirštą apie telefoninį etiketą, taigi labai svarbu su juo susipažinti ir jį žinoti.

Apie įstaigas yra susidaroma nuomonė iš to, kaip jos darbuotojai kalba telefonu, ypač jeigu vienintelis susisiekimas su firma yra tik telefonas. Atsakant į telefono skambučius arba skambinant kiekvienas sudaro ir suformuoja tam tikrą darbovietės įvaizdį. Darbuotojas, kuris atsakingas dėl telefoninių pokalbių turi kalbėti telefonu mandagiai, kas buvo kalbama pokalbio metu užrašyti aiškiai ir perduoti atitinkamiems firmos darbuotojams; sudaryti sąrašą žmonių su kuriais vadovas turi susisiekti; parengti atitinkamus dokumentus, kurių vadovui gali prireikti pokalbio metu. Tai tik kelio būtinos sąlygos, kad darbiniai pokalbiai vyktų puikiai.

Jei skambinantis žmogus ne ten pataikė reikia paklausti gal jam kuo padėti ir pasisiūlyti jį sujungti su ieškomu abonentu. Jeigu žmogus paskambino ne tuo numeriu atsiliepus sakykite: „Nieko tokio“.

Kai kurie vadovai patys atsiliepia į skambučius. Tai sudaro intin gerą įspūdį, kuris pagyvina šiuolaikinį standartizuotą mūsų pasaulį. Tinkamai derėtu atsiliepti taip:

Pravartu žinoti , kad apie įstaigas yra susidaroma nuomonė iš to, kaip jos darbuotojai kalba telefonu. Atsakant į telefono skambučius arba skambinant kiekvienas sudaro ir suformuoja tam tikrą darbovietės įvaizdį. Darbuotojas, kuris atsakingas dėl telefoninių pokalbių turi kalbėti telefonu mandagiai, kas buvo kalbama pokalbio metu užrašyti aiškiai ir perduoti atitinkamiems firmos darbuotojams.

  • Sociologija Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2135 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sociologijos analizės
  • Microsoft Word 273 KB
  • Šiuolaikinis etiketas
    10 - 4 balsai (-ų)
Šiuolaikinis etiketas. (2016 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/siuolaikinis-etiketas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 10:59