Šiuolaikinis jaunimas


Jaunimas vis labiau ismano naujasias technologijas. Jaunimas vis geriau ismano naujasias technologijas. Siuolaikinis jaunimas pliusai ir minusai. Jaunimas vis geriau išmano naująsias technologijas planas. Koks yra siuolaikinis jaunimas. Siuolaikinio jaunimo pliusai. Ko siekia siuolaikinis jaunimas. Ka ismano siuolaikinis jaunimas apie naujausias. Kaip jaunimas ismano naujasias technologijas. Skaidres apie jaunima.

Lietuvių skaidrės. Šiuolaikinis jaunimas. Iš globalios perspektyvos. Iš Lietuvos perspektyvos. Kas lietuvos jaunimui ugdo visas šias vertybes ir ar jos iš viso yra ugdomos? Koks švietimo sistemos vaidmuo? Kaip es mato jaunimą? ES programos jaunimas tikslai. Tai koks iš tikro yra jaunimas? Koks gali būti jaunimas atsižvelgiant į visuomenės, šeimos įtaką ir jaunimo radikalumą? Kaip jaunimas mato save. Šiuolaikinėje visuomenėje jaunimas siekia būti. Jaunimas pripažįsta pažinimą. Jaunimas yra labiau priimantis naujoves. Jaunimas yra įtakojamas tėvų. Kokios yra jaunimo savybės reklamos gamintojų akimis? (girvydas duoblys, robertas skiauteris, leo burnett).


Jaunimas yra politiškai radikalus/radikalesnis (jaunimo dalis radikaliuose judėjimuose yra proporcingai didesnė) Jaunimas yra radikalesnis visomis prasmėmis, linkęs į kraštutinumus (labiau materialistiškas, labiau idealizuojantis ir pan.). Jaunimas yra labiau priimantis naujoves (ypač technologines) Jaunimas yra įtakojamas tėvų (teisinė, finansinė, emocinė priklausomybė) Jaunimas randa sektinus idealus visuomenėje (pvz. dainininkai) arba vaizduotėje (pvz. knygų, filmų, kompiuterinių žaidimų herojai).

Jaunimas gaunamą informaciją perleidžia per jaunatviško radikalizmo, visuomenės ir tėvų (gali būti, kad ir per kitų idealų) įtakos filtrą.

A – individe svarbesnė yra visuomenės įtaka, jis prisitaiko. B – individui yra svarbi visuomenės įtaka, tačiau ši įtaka yra modifikuojama radikalizmo (arba jis atsiranda tam tikros srovės kraštutinume) C – individas nėra įtakojamas visuomenės, radikalizmas čia yra svarbiau (individas gali atmesti visuomenės vartybes, remtis tėvų vertybėmis arba siekti kitos visuomenės vertybių, tapti atsiskyrėliu, ekscentriku) D - nei visuomenė, nei radikalumas nėra svarbus veiksnys individo raidoje, svarbesni yra kiti faktoriai (greičiausiais tėvų įtaka).

A – individui visuomenės įtaka svarbiau už tėvų įtaką D – individui tėvų įtaka yra svarbesnė už tėvų įtaką B – individui abi įtakos yra vienodai svarbios (tėvų ir visuomenės vertybės yra praktiškai identiškos) C – individui abi įtakos yra vienodai nesvarbios, (greičiausiai svarbu radikalumas).

A – individui radikalumas yra svarbiau už tėvų įtaką, (greičiausiai jis maištaus prieš tėvų vertybines nuostatas) B – individui radikalumas ir tėvų įtaka yra labai svarbūs (greičiausiai jis perims kai kurias tėvų vertybines nuostatas, o kai kurias atmes) C – individui tėvų įtaka yra svarbiausias faktorius (jis perims visas tėvų vertybines nuostatas) D – nei tėvai, nei radikalumas neturi didelės įtakos (greičiausiai visuomenės įtaka yra pagrindinis faktorius).

Šiuolaikinis jaunimas. (2012 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/siuolaikinis-jaunimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:46