Siuvyklos marketingas


Marketingo kursinis darbas. Verso aprašymas. Modelio siuvimas. Sukirpimas ir detalių dubliavimas. Siuvimas , lyginimas. Baigiamieji darbai. Marketingo tarnyba. Marketingo tikslai. Marketingo tarnybos schema. Marketingo darbuotojų funkcijos. Marketingo aplinka. Ekonominė aplinka. Užimtumo lygis pagal amžiaus grupes ir lytį. Amžiaus grupės 1998 1999 2000 2001 2002 2003. Šaltinis Lietuvos statistikos departamento internetinis puslapis. Socialinė – kultūrinė aplinka. Teisinė – politinė aplinka. Vidaus politinė situacija. Užsienio politika. Mokslinė technologinė aplinka. Marketingo kompleksas prekė. Literatūra ir kiti šaltiniai.


Marketingas – tai priemonė, padedanti pasiekti tam tikrų organizacijos tikslų.

Svarbiausia marketingo užduotis – padėti firmai padidinti pelną. Galutinis marketingo tikslas – pateikti gerą prekę :

Marketingas – tai raktas į visos ekonomikos valdymą, o kalbant apie įmonę – į jos valdymą bei sėkmę.

Bendrovės valdymo struktūra yra funkcinė. Aukščiausias valdymo organas yra direktorius, siuvimo darbus atlieka 20 siuvėjų, sukirpimą - 10 sukirpėjų, lyginimą – lygintoja. Tiesioginis darbuotojų vadovas yra technologas-meistras. Jis organizuoja įmonės vidaus veiklą, kontroliuoja darbuotojus bei atlieka funkcijas, pavestas direktoriaus. Kvalifikuotas darbuotojų kolektyvas užsakymus vykdo atsakingai, kokybiškai bei laiku.Darbuotojam sudarytos geros darbo sąlygos, veikianti atlyginimo už darbą motyvacinė sistema skatina atsakomybę už atliktą darbą bei vis geresnių rezultatų siekimą.

Pagrindinį gaminamos produkcijos asortimentą sudaro palaidinės ir lengvi moteriški kostiumėliai be pamušalo. Gaminiai siuvami nedidelėmis partijomis, modeliai dažnai keičiami, naudojamas didelis medžiagų asortimentas.

Modelio siuvimas. Sukerpamas ir susiuvamas vienas užsakyto modelio gaminys-etalonas. Jo siuvimo metu apsprendžiamas technologinių operacijų nuoseklumas ir jų atlikimo techninės sąlygos. Parenkamas drėgminio-šiluminio apdorojimo režimai.

Sukirpimas ir detalių dubliavimas: tikrinama medžiagos kokybė, sudaromas klojinys, išdėstomi lekalai, sukerpamas pagrindinės detalės ir blokai dubliavimui, kirpiniai surūšiuojami.

Siuvimas, lyginimas. Siuviniai siuvami paskirstant kiekvienai siuvėjai savo siuvimo operaciją. Siuvimo procese atliekamas tarpinis lyginimas.

Baigiamieji darbai. Atliekamas galutinis grabužių lyginimas, siuvamos kilpos, prisiuvamos sagos, tikrinama gaminio kokybė, gaminiai ženklinami ir pakuojami.

Gamybai naudojamos pažangios technologijos, moderni įranga. Tai leidžia gaminti kokybišką produkciją taupant darbo laiką.

Įmonė sėkmingai bendradarbiauja su mažmeninės prekybos bendrovėmis, kurie yra nuolatiniai klientai. Užsakovai įsigytą produkciją platina Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje.

UAB “Larimona” neturi didelio veiklos masto, todėl neskiria daug dėmesio organizacinės struktūros tobulinimui – marketingo padalinio įvedimui. Be to, papildomas padalinio organizavimas reikalautų didesnių resursų. Įmonė marketingo veiklos organizavimą sprendžia be marketingo specialistų. Marketingo klausimais rūpinasi bendrovės direktorius, kartais pasinaudodamas specialiomis marketingo paslaugas teikiančiomis organizacijomis.

Siuvyklos marketingas. (2015 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/siuvyklos-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:28