Skirtingų rinkų vartojimo ypatumai sociokultūrinių aspektu


Marketingo skaidrės. Skirtingų rinkų vartojimo ypatumai sociokultūrinių aspektu. Darbo uždaviniai. Vartotojų poreikis – visų marketingo veiksmų atskaitos taškas. Pajamų įtaka vartojimui. Sociokultūrinis aspektas. Ir taip būna. Šeimos poveikis vartojimui. Religijos įtaka vartojimui. Kalba - kultūros veidrodis. Išvada.


Išsiaiškinti kultūros ir socializacijos sąvokas; Išskirti svarbiausius vartotojo elgseną įtakojančius veiksnius; Išskirti sociokultūrinius elementus; Įvertinti sociokultūrinių elementų įtaką vartojimui skirtingose rinkose;.

Vartotojų poreikis – visų marketingo veiksmų atskaitos taškas.

Vidutinis rusas maistui išleidžia 56 % visų pajamų arba beveik keturis kartus daugiau nei ES. Lietuvoje išleidžiama 37% Estijoje ir Latvijoje po 21 % ES valstybėse apie 13%.

Kultūra – žmogaus kuriama vertybių ir normų sistema.

Daržovių ir vaisių suvartojimas 1 žmogui per metus Kinai Rusai 350 kg 76 kg 50 kg 29 kg.

Vartotojai vertina produktus pagal jų svarbos laipsnį, t.y., kiek produktai padeda pasiekti norimus kultūrinius tikslus.

Tūkstančiui maskviečių tenka tik 25 vietos kavinėse ir restoranuose. Rusijos pirkėjai laukia Ford Fockus modelio automobilių pristatymo po 7-9 mėnesius.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (333 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 339 KB
  • Skirtingų rinkų vartojimo ypatumai sociokultūrinių aspektu
    10 - 4 balsai (-ų)
Skirtingų rinkų vartojimo ypatumai sociokultūrinių aspektu. (2015 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/skirtingu-rinku-vartojimo-ypatumai-sociokulturiniu-aspektu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:12