Skirtingų rinkų vartojimo ypatumų analizė


Marketingo skaidrės. Skirtingų rinkų vartojimo ypatumų analizė. Rinkos samprata. Vartotojas ir jo poreikių svarba organizacijos veiklai. Vartojimo ypatumus galima analizuoti pagal tam tikrus aspektus. Geografinis aspektas. Demografinis aspektas. Psichografinis aspektas. Vartotojo elgsenos aspektas. Išvados.


Tikslas – išanalizuoti skirtingų rinkų vartojimo ypatumus. Uždaviniai: Išsiaiškinti rinkos sampratą. Išskirti vartotojų poreikių svarbą organizacijai. Išanalizuoti skirtingų rinkų vartojimo ypatumus geografiniu, demografiniu, psichografiniu ir vartotojo elgsenos aspektais.

Vartotojai ir jų poreikiai - vieni iš svarbiausių objektų kiekvienos organizacijos veikloje, nes priimdami sprendimus, jie lemia organizacijos pardavimus ir pelną.

Miestas, gyvenvietė; Regionas; Šalis; Klimatas; Ir kt.

Amžius; Lytis; Pajamos; Užsiėmimas; Išsilavinimas; Šeima; Ir kt.

Vartotojo vertybės; Gyvenimo stilius; Požiūris; Hobis; Nuomonė; Ir kt.

Vartojimo lygis; Naudos paieška; Reakcija į naujas prekes ar paslaugas; Lojalumas prekės ženklui ar parduotuvei; Ir kt.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (272 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 165 KB
  • Skirtingų rinkų vartojimo ypatumų analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Skirtingų rinkų vartojimo ypatumų analizė. (2015 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/skirtingu-rinku-vartojimo-ypatumu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:41