Slaptas klientas


Etikos skaidrės. „Slaptas klientas Parduotuvėje“. Douglas. Tyrimo laikas ir aplinka. Data 2014. Tiriamos parduotuvės charakteristikos. Pirmas įspūdis Tvarkingumas Patogumas Reklaminės medžiagos išdėstymas. Parduotuvės charakteristika. Parduotuvė buvo tvarkinga – salono prieigoje švarios grindys. Tiriamos darbuotojų kompetencijos. Pirmas įspūdis Kontakto užmezgimas Poreikio išaiškinimas Gebėjimas parduoti Bendras įspūdis. Vertinimo aspektai. Tyrimo metu vertinau labai daug kriterijų darbuotojų žinias. Pirmas įspūdis – Pasisveikino įėjus. Aukšta aptarnavimo kultūra. Išvados. Galima daryti išvadą, kad yra pakankamai gera klientų aptarnavimo kultūra.


Data: 2014.12.04 Laikas: 15:24 Klientų skaičius: 3 Pardavėjų skaičius: 2 Ieškoma prekė: Dovana draugei Išleista suma: 200,00 Pirkta prekė: Kvepalai Laikas praleistas parduotuvėje: 20 min.

Pirmas įspūdis Tvarkingumas Patogumas Reklaminės medžiagos išdėstymas.

Pirmas įspūdis Kontakto užmezgimas Poreikio išaiškinimas Gebėjimas parduoti Bendras įspūdis.

Tyrimo metu vertinau labai daug kriterijų: darbuotojų žinias, išmanymą apie prekes, aptarnavimo laiką, bendravimo kultūrą, lojalumą. Vertinau aptarnavimo laiką nuo akimirkos, kada įėjau į parduotuvę (saloną) iki momento, kada buvau pastebima, gebėjimą užmegzti kontaktą su manimi, perprasti mano poreikius, suteikti pageidaujamą informaciją suprantama kalba ir pozityvų užbaigimą bendravimo.

  • Etika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (305 žodžiai)
  • Etikos skaidrės
  • MS PowerPoint 548 KB
  • Slaptas klientas
    10 - 3 balsai (-ų)
Slaptas klientas. (2015 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/slaptas-klientas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:18