Slapto kliento tyrimas Mobiliojo ryšio paslaugų vertinimas


Ekonomikos analizė.

Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo metodai. Paslaugų patirties aprašymas. Ekonominis klasifikavimas. Paslaugos vartotojas. Paslaugos teikimo vieta. Paslaugos apčiuopiamumo laipsnis. Vartotojo dalyvavimas. Paslaugos vartojimo motyvai. Teikėjo motyvai. Mobiliojo ryšio paslaugų charakteristiką. Nuosavybės nebūvimas.


Dauguma vartotojų naudojasi mobiliojo ryšio paslaugomis,nes ši paslauga tapo kasdienine mūsų gyvenimui. Letuvoje pagrindiniai šios paslaugos teikėjai yra „Tele2“, „Omnitel“ ir „Bitė“, Šie mobiliojo ryšio teikėjai konkuruoja dėl klientų, todėl jiems yra svarbu teikti kokybiškas paslaugas, kad teikiant paslaugą būtų patenkinti visi kliento poreikiai ir jis nepereitu pas konkurentus.Viena iš svarbiausių mobiliojo ryšio paslaugų yra klientų aptarnavimas, nes nuo to priklauso ar naujas vartotojas naudosis tam tikro mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis.

Darbo tikslas: naudojant „slapto kliento“ tyrimą įvertinti mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų aptarnavimo kokybę.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti mobiliojo ryšio paslaugas pagal paslaugų savybes ir jų klasifikavimą;

Atlikti „slapto pirkėjo“ tyrimą ir kiekybinę paslaugų patirčių analizę;

Pateikti mobiliojo ryšio paslaugų marketingo komplekso elementų tobulinimo siūlymus.

Darbo metodai: „slapto kliento“ tyrimas, pirminių ir antrinių informacijos šaltinių analizė.

Nekaupiamumas-Dar vadinamas negebėjimu išsaugoti paslaugų ,nepatvarumu , trumpalaikiškumu .Tai svarbi paslaugų savybė, reiškianti, kad jos negalima laikyti vėlesniam pardavimui ar naudojimui .Todėl nekaupiamumas sukelia daug sunkumų planuojant šias paslaugas teikiančių įmonių pajėgumus. Todėl dažnai paslaugas teikiančios įmonės nepanaudoja pilnai savo pajėgumų,arba priešingai – nesugeba patenkinti išaugusios paklausos. Paklausos ir pasiūlos svyravimai ir jų subalansavimas dėl paslaugų nepatvarumo – sudėtingas procesas, todėl paslaugų rinkodaros uždavinys – rasti kuo įvairesnių priemonių ir būdų, sąlygojančių šios paslaugos išsprendimą laiku.

  • Ekonomika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (1196 žodžiai)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 17 KB
  • Slapto kliento tyrimas Mobiliojo ryšio paslaugų vertinimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Slapto kliento tyrimas Mobiliojo ryšio paslaugų vertinimas. (2016 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/slapto-kliento-tyrimas-mobiliojo-rysio-paslaugu-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:33