Slapto pirkėjo tyrimas klientų aptarnavimas


Vadybos tyrimas. Įvadas. Tyrimo laikas ir aplinka. Darbuotojų bendravimas su klientais.


Temos aktualumas: Vienas iš pagrindinių įmonės, kuri užsiima pardavimais, tikslų yra klientų poreikių patenkinimas, kurį gali lemti ne tik prekių asortimentas, bet iš klientų aptarnavimo ypatumai. Paslaugų politika – tai visuma papildomų pirkėjų aptarnavimo priemonių, kuriomis siekiama skatinti prekių pardavimą ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Pasak Pajuodžio A. (2005) prekybos įmonių teikiamos papildomos paslaugos gali būti susijusios su informacijos teikimu apie prekę. Teigiama, kad geras aptarnavimas turi teikti pirkėjui pasitenkinimą ir pririšti jį prie prekybos objekto. Klientai pirkimo aptarnavimo vietos lygį vertina pagal tokius rodiklius: prekybos vietos išorinios vaizdą, prekybos vietos ir jos darbo valandų patogumą; informaciją apie prekes ir jų pateikimo būdą; aptarnaujančio personalo išvaizdą, mandagumą, paslaugumą bei dėmesingumą, personalo kvalifikaciją, pirkėjų aptanavimo spartą ir kt. Atlikti tokių rodiklių parduotuvėje įvertinimą galima pasitelkus slapto pirkėjo tyrimo metodą.

Šiame darbe bus pateikti slapto pirkėjo tyrimo, atlikto parduotuvėje „Fashion Zone“, rezultatai. „Fashion zone“ – tai papuošalų ir aksesuarų salonas. Slapto pirkėjo tyrimo metu bus analizuojama klientų aptarnavimo kokybė, pagal anksčiau minėtus rodiklius. Pasirinktas integruotas slapto pirkėjo tyrimo metodas, kurio metu elgiamasi kaip įprasti klientai, perkama, konsultuojamasi, stebima.

Darbo objektas: „Fashion Zone“ klientų aptarnavimas.

Darbo tikslas: Išanalizuoti klientų aptarnavimo situaciją parduotuvėje „Fashion Zone“.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti parduotuvės „Fashion Zone“ aplinką ir aptarnaujantį personalą.

2.Išanalizuoti parduotuvės „Fashion Zone“ personalo bendravimą su klientais.

3.Atlikti parduotuvės personalo teikiamos informacijos analizę.

Darbo metodai: Integruotas slapto pirkėjo vizitas.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2015 m.
  • 4 puslapiai (832 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 26 KB
  • Slapto pirkėjo tyrimas klientų aptarnavimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Slapto pirkėjo tyrimas klientų aptarnavimas. (2015 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/slapto-pirkejo-tyrimas-klientu-aptarnavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:44