Smūgių rankomis technikos tobulinimas


Kūno kultūros aprašymas. Smūgių rankomis technikos tobulinimas 1 dalis. Apšilimas. Dalis. Treniruotė. Trajektorija ir koordinacija. Smūgio greitis. Smūgio jėga. Staigioji jėga. Smūgio taiklumas. Taimingas Smūgių universalumas ir įvairovė. Dalis. Tempimo pratimai.


Trajektorija ir koordinacija. Šias savybes pradedama mokytis nuo pat pradžių bandant atlikti smūgį be jokio pasipriešinimo tiesiog į orą, neskubant, o jei reikia ir lėtai. Trajektorija priklauso nuo

Smūgio greitis. Greičio lavinimui yra visa eilė pratimų. Vienas paprasčiausių – smūgiai į orą didinant smūgių greitį. Pratimo paįvairinimui galima pasitelkti uždedamus nedidelius svorius,

Smūgio jėga. Jėgai lavinti taip pat yra galybė priemonių. Viena paprasčiausių – atsispaudimai. Taip

Staigioji jėga. Stiprinant vien jėgą to neužtenka, treniruojant vien šią savybę smūgis geli būti stiprus, bet nesant sprogstamojo efekto iš tokio smūgio gali telikti tik stiprus stūmimas.

Smūgio taiklumas. Taiklumui lavinti padeda toks pratimas – smūgiuojam ant virvelės pakabintą teniso kamuoliuką, vėliau galima erdvėje pakabinti keletą tokių kamuoliukų ir į juos smūgiuoti. Darbas su letenom lavina ne tik reakciją bei distancijos pojūtį, bet ir patį taiklumą.

Netikėtumas. Galvojant apie netikėtumą galima tam sugalvoti įvarių pratimų. Pavyzdys gali būti

3 dalis. Tempimo pratimai.

Smūgių rankomis technikos tobulinimas. (2015 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/smugiu-rankomis-technikos-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:18