Smulkiosios motorikos lavinimas


Smulkiosios motorikos lavinimo pratimai. Smulkioji motorika. Pratimai smulkiajai motorikai lavinti. Pratimai smulkiajai motorikai. Smulkiosios rankų pirštų motorikos lavinimas. Smulkiosios motorikos lavinimo priemones. Motorikos lavinimo pratimai. Priemones smulkiajai motorikai lavinti. Smulkiosios motorikos lavinimo programa. Žaidimai motorikai lavinti.

Pedagogikos praktikos ataskaita. Įvadas. Smulkioji motorika. Tikslas. Uždaviniai. Smulkosios motorikos lavinimo ypatumai. Smulkiajai motorikai lavinti. Smulkiosios motorikos pratimai. Žaidimai. Pojūčių erdvėje skatinamas. Meninio ugdymo. Išvados. Literatūra. Priedai


Teikti elementarių žinių apie plaštakos ir visos rankos dalis, judesių ir jutiminių sistemų lavinimo svarbą ugdymui(si), pratinti laikytis darbo prie stalo higieninių reikalavimų, saugiai elgtis su smulkiosios motorikos ugdymo priemėmis.

Mokyti smulkiosios motorikos (pirštų, riešo) lavinimo pratimų ir žaidimų, žaidimų ir pratimų su kamuoliu (mėtymo ir gaudymo, kamuolio varymo, mėtymo į taikinius).

Lavinti smulkiųjų raumenų greitumą ir vikrumą, vizualiąją motorinę (akių ir rankos judesių) kontrolę, rankos koordinaciją ir rankų bimanualinę (abipusę) koordinaciją, jėgą.

Lavinti sensomotoriką (regėjimo, klausos, kinestetinį pojūčius fizinėje veikloje), orientaciją erdvėje, krypties skyrimą.

Tikslas – ugdyti vaikų smulkiąją motoriką kūno kultūros priemonėmis skatinant

Optimalų vaikų fizinį brendimą mokyklai, sudarant prielaidas sėkmingai adaptacijai ir

Ugdymui(si) mokykloje.

Brandinant vaikus mokyklai tampa įmanomas sistemingas integracinis judėjimo įgūdžių,

Fizinių ypatybių lavinimas ir sveikatos žinių, pozityvių nuostatų, sveikos gyvensenos įgūdžių bei

Įpročių formavimas. Smulkiosios motorikos (pirštų ir riešo) lavinimas yra neatsiejamas nuo

Bendrosios motorikos (rankos judesių) lavinimo, pratimų ir žaidimų su kamuoliu (mėtymo,

Gaudymo, mėtymo į taikinius). Tokie judesiai kaip ropojimas, šliaužimas, laipiojimas, lindimas

Lavina rankų jėgą, orientaciją erdvėje, dešinės ir kairės pusės skyrimą, krypties ir erdvės

Suvokimą. Jutiminės sistemos, erdvės ir krypties suvokimas lavinamas meninėje veikloje, ugdant

Pažinimo, socialinę, komunikavimo kompetenciją, bet gali būti ypač sėkmingai realizuojamas

Kryptingu ir sistemingu fiziniu ugdymu: vaikui judant, veikiant ir aktyviai žaidžiant.

Smulkiosios motorikos lavinimas. (2012 m. Sausio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/smulkiosios-motorikos-lavinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:44