Smurto prevencija mokykloje


Smurtas mokykloje rasinys. Smurto prevencija mokykloje referatai. Prevencijos programos mokykloje. Prevencines programos projektas referatas. Anketiniu apklausu pavyzdziai. Smurtaujantis vaikas kursinis. Socialinio pedagogo veikla vykdant fizinio smurto prevencija mokykloje. Prevencinės programos mokykloje referatas. Vaiku patyciu mokykloje rasinys. Prevencines veiklos planas referatas.

Pedagogikos referatas. Smurto prevencija mokykloje. Principai. Ekonominiai veiksniai. Prevencinė ugdymo programa. Programos vertinimas. Prevencinės programos vertinimo komisija. Dėl įvairių priežasčių mokiniai savo konfliktus su bendraamžiais ne tik ugdymo įstaigoje sprendžia naudodami smurtą. Dėl įvairių priežasčių smurtaujančių mokinių nemažėja. Ugdymo įstaigos darbuotojai ir pedagogai turi užtikrinti palankias ugdymui(si) sąlygas, mikroklimatą, todėl dažnai jiems tenka bendrauti su įsismarkavusiais ir agresyviais konfliktuojančiais mokiniais.


Dėl įvairių priežasčių mokiniai savo konfliktus su bendraamžiais ne tik ugdymo įstaigoje sprendžia naudodami smurtą.

Antano vienuolio gimnazija, debeikių, viešintų pagrindinių mokyklų atlikti tyrimai rodo, kad net 64 proc. Miestų mokyklų mokinių patiria smurtą. 4, ir klasių moksleiviai nurodė, kad yra bent keletą nukentėję nuo smurtaujančių. Kas ketvirtas apklausoje dalyvavęs moksleivis nurodė, kad bendraamžių patyčias patyria kas savaite.

Statistiniai duomenys liudija, kad daugelis smurtaujančių smurtą supranta kaip fizinės jėgos panaudojimą prieš kitą asmenį. Informacijos stoka smurtaujančiam neleidžia tinkamai įvertinti savo elgesio konfliktų atveju ir po jo.

Kiekvienais metais ugdymo įstaigose atliekami tyrimai rodo, kad smurtaujančių mokinių skaičius auga didėjančia progresija. Tyrimai rodo, kad paskutiniaisiais metais daugėja ir atvejų, kai mokiniai smurtauja prieš pamokas vedančius pedagogus.

Anketavimo būdu apklausiami 1-4 ir 5-10 klasių mokiniai, siekiant išskirti pagrindines jų smurtavimo priežastis.

11-12 klasių mokiniai apklausiami, siekiant sužinoti, jų nuomone, veiksmingiausias priemones ir būdus, kurie leistų sėkmingiau organizuoti ir rengti smurto prevencinę veiklą ugdymo įstaigoje.

Ugdymo įstaigos pedagogai apklausti, siekiant išskirti optimaliausius būdus smurto prevencijai mokykloje vykdyti.

Ugdymo įstaigos pedagogai anketiniu būdu apklausiami, norint įvardinti esamą situaciją ugdymo įstaigoje smurto atžvilgiu.

Apibendrinus 1-4 ir 5-10 klasių mokinių apklausos rezultatus, bus išskirtos pagrindinės šių mokinių smurtavimo priežastys.

11-12 klasių mokinių bei pedagogų apklausos metu bus gauti pasiūlymai ir idėjos, kaip galima būtų spręsti šią problemą ugdymo įstaigoje.

Pedagogų anketinės apklausos rezultatus apibendrinant, bus įvertinami šiojaunų žmonių požiūrį į smurtą, jų elgesį formuoja tėvai, bendraamžiai, jaunimo kultūra, žiniasklaida. Mokykla taip pat atlieka labai reikšmingą ir svarbią funkciją - sudaro palankias sąlygas, tinkamą mikroklimatą visų šios ugdymo įstaigos mokinių ugdsunku išskirti vieną priežastį, kas skatina mokinius smurtautiesamai problemai šalinti ir užkirsti kelią smurtaujančiųjų igilinti mokyklos bendruomenės žinias ir formuoti socialinius įgūdžius, padėsiančius konfliktuojantiesiems tarpusavio santykius spręsti nenaudojant smurto ir prievartos.

  • Pedagogika Referatai
  • 2011 m.
  • 18 puslapių (4877 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 36 KB
  • Smurto prevencija mokykloje
    8 - 1 balsai (-ų)
Smurto prevencija mokykloje. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/smurto-prevencija-mokykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 09:59