Socialiai atsakinga veikla Vilniaus energija


Sociologijos analizė.

Įvadas. „Vilniaus energija“. Vilniaus energijos etikos kodeksas. Japonijos verslo bendravimo ypatumai. Etiketas. Kaip paveikti japonus ir įsigyti draugų? Apsikeitimo vizitinėmis kortelėmis rekomendacijos. Japonų verslo papročiai bendraujant su užsieniečiais. Verslo kultūros Japonijoje ypatumai. Dažniausiai verslo kontaktuose daromos klaidos. Išvados. Literatūra ir informaciniai šaltiniai.


Kiekviena įmonė ir organizacija turi savo charakteristiką, veiklą, tikslus, yra numatoma tam tikra įmonės misija bei vizija. Taip pat vienas svarbiausių sėkmingai gyvuojančios įmonės aspektų - socialinė atsakomybė. Visi šie kriterijai bei bendravimo ypatumai su Japonijos verslininkais bus aptarti šiame darbe.

Darbo tikslas: Išanalizuoti „Vilniaus energijos“ socialiai atsakingą veiklą ir Japonijos verslo bendravimo ypatumus.

Darbo uždaviniai:

Apibūdinti „Vilniaus energiją“ kaip socialiai atsakingą.

Sudaryti „Vilniaus energijos“ etikos kodeksą.

Apibūdinti verslo bendravimo ypatumus su Japonija.

Darbo metodai: Teorinės literatūros ir kitų informacinių šaltinių analizė.

Veikla: centralizuotai aprūpina ir teikia šilumą Vilniaus miesto gyventojams bei privačioms įmonėms, organizacijoms ir valdžios įstaigoms.

modernizuoti šilumos tinklų ir šildymo paslaugų gerinimo kokybę;

Vizija: siekti aukštų rezultatų kasdieninėje veikloje bei kurti ateities paslaugas, taikant inovatyvius ir profesionalius sprendimus.

Visada elgiasi dorai ir sąžiningai, vengdamas faktinių ar galimų asmeninių ir profesinių interesų konfliktų, o jei neįmanoma – apie jus praneša;

Užtikrina, kad „Vilniaus energijos“ ataskaitose visuomenei „Vilniaus energija“ skelbtų tokią informaciją, kuri visais esminiais atžvilgiais yra išsami, teisinga, tiksli, užbaigta, objektyvi, pateikta laiku ir suprantama;

Užtikrina, kad „Vilniaus energija“ laikytųsi visų galiojančių įstatymų ir taisyklių;

Veikia sąžiningai, atsakingai, rūpestingai, kompetetingai ir stropiai, neiškraipydami esminių faktų arba aplinkybių;

Veikia objektyviai, neleisdami, kad jų savarankiški sprendimai nuo ko nors priklausytų;

Paiso „Vilniaus energijos“ informacijos konfidencialumo, išskyrus tuos atvejus, kai informaciją atskleisti reikia valdžios įstaigų ar kitokiu reikalavimu, ir nenaudoja „Vilniaus energijos“ informacijos asmeniniai naudai gauti;

Dalijasi žiniomis ir įgūdžiais su kitais „Vilniaus energijos“ darbuotojais tiek, kiek tai yra adekvatu ir atitinka galiojančius įstatymus;

Skatina sau pavaldžius darbuotojus elgtis estetiškai;

Pripažįsta savo pareigą griežtai laikytis šio Kodekso ir skatina, kad ir kiti pavaldiniai laikytųsi šio Kodekso reikalavimų;

Užtikrina, kad visas kam patikėtas „Vilniaus energijos“ turtas ir ištekliai „Vilniaus energijoje“ būtų naudojami atsakingai ir tinkamai kontroliuojami.

Visi pranešimai apie šio Kodekso pažeidimus turėtų būti pateikiami „Vilniaus energijos“ Vidaus audito direktoriui. Šį Kodeksą „Vilniaus energija“ paviešina ir reguliariai skelbia visus jo pakeitimus ar jo atsisakymo dokumentus [2].

Išgirkite juos. Jiems tai patinka.

Geriausia yra atsistoti, kai keičiatės vizitinę su aukštesnio rango asmenimis.

Į pasirašytą kontraktą japonai žiūri kitaip negu europiečiai ar amerikiečiai. Pastariesiems kontraktas - konkretus susitarimas, žadantis pelną. Japonams svarbiausia, kad šį susitarimą teigiamai įvertintų pramoninė grupė, kuriai priklauso firma, kad viskas vyktų sąžiningai ir juridiškai tvarkingai. Jiems labai svarbi ir visuomenės nuomonė. Paprastai japonai vengia sandorių, kurie galėtų pakenkti jų tautos prestižui ar garbei.

Bendraujant su japonais negalima tapšnoti pašnekovui per nugarа arba prisiliesti prie jo ranka. Nepatartina žiūrėti pašnekovui į akis, geriau į jo kaklaraiščio smeigtuką - tai bus pagarbos ženklas. Jeigu žmogus iš Vakarų gerai kalba japoniškai, tai visada sukelia nepasitikėjimą ir įtarimą. Leidžiama žinoti keletą pagrindinių frazių, bet ne daugiau - japonai gerai bendrauja angliškai.

Visai netinkama strategija Japonijoje – „šalti“ telefono skambučiai ir neprašytai atsiųsta prisistatomoji medžiaga. Geriausias būdas – rasti patikimą tarpininką, kuris įmonę pristatytų galimiems klientams, garantuotų gerą vardą. Trečiosios šalies tarpininkas, ypač jei pristatymą atlieka japonas, yra labai svarbus užmezgant pirmuosius ryšius ir sudarant pirmąjį įspūdį.

  • Sociologija Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (3242 žodžiai)
  • Sociologijos analizės
  • Microsoft Word 29 KB
  • Socialiai atsakinga veikla Vilniaus energija
    10 - 6 balsai (-ų)
Socialiai atsakinga veikla Vilniaus energija. (2016 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialiai-atsakinga-veikla-vilniaus-energija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:40