Socialinė antreprenerystė ir įmonių socialinė atsakomybė


Vadybos analizė.

Įvadas. mokslinio straipsnio tikslas, pagrindinė problema, naudoti tyrimo metodai. Problemos naujumas, aktualumas ir nuoseklumas. Reikšmingiausios mintys, tyrimai ir atradimai. Išvados. Literatūra. Priedai.


Analizuojant socialinės atsakomybės atvejį Lietuvoje, remiantis Čepinsku J., Sakalauskaite E. (2009: 143), įmonių socialinė atsakomybė (ĮSA) tampa sėkmingo verslo strategijos dalimi, įmonės rūpesčiu tiek ekonominių, tiek socialinių tikslų realizavimo vardan. XX amžiaus pabaigos pokyčiai parodė, jog vien pelno siekimas negali užtikrinti ilgalaikės visuomenės raidos. ĮSA yra neišvengiama šiandienos būtinybė. Didėjant globalizaciniams procesams, dauguma kompanijų susiduria su didėjančiais bendruomenės, valdžios, profesinių sąjungų, darbuotojų, tiekėjų ir kitų suinteresuotųjų grupių reikalavimais. Šiuos reikalavimus įmonės gali vykdyti taikydamos ĮSA. Todėl ĮSA skatina tyrinėti ir pats verslas bei pasikeitusi ekonominė situacija, nes tai tampa aktualu ir svarbu.

Taigi, pastebėjus, jog antreprenerystės reiškinys plinta ne tik pasaulyje, tačiau itin tampa populiarus ir Lietuvos rinkoje bei išanalizavus socialinės atsakomybės svarbą sėkmingam verslo kūrimui, siekta išanalizuoti kokiais būdais antreprenerystė ir socialinė atsakomybė turėtų veikti kartu, kad būtų įgaunama didžiausia nauda tiek įmonei, tiek ir aplinkai, kuri susiduria su įmonės veikla.

Darbo tikslas. Išanalizuoti pasirinktą straipsnį „Socialinė antreprenerystė ir įmonių socialinė atsakomybė“.

Straipsnio tikslas. Šio straipsnio pagrindinis tikslas atkreipti dėmesį į socialinę antreprenerystę ir įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA) bei apžvelgti šių abiejų procesų įtaką socialinei aplinkai. Kadangi pastebėta, jog išsiskiria keletas nuomonių dėl skirtingo socialinės antreprenerystės ir įmonių socialinės atsakomybės poveikio, iškeliant skirtingas hipotezes autorius analizuoja socialinės vertės kūrimo procesą bei jį įtakojančius veiksnius, jų pasireiškimo sąlygas. Siekiant geresnių tyrimo rezultatų analizuojami teoriniai aspektai, iš kurių siekiama išsiaiškinti pagrindines socialinės antreprenerystės ir įmonių socialinės atsakomybės savybes, nustatyti kokiose formose gali pasireikšti, taip pat išanalizuoti jau turimą patirtį kitose šalyse, kadangi tyrimas buvo skirtas pasirinktos šalies t. y. šiaurės vakarinėje Rumunijos dalyje esančios Cluj – Napoca apskrities situacijos analizei.

Straipsnio problema. Problematiką autorius pateikia hipotezių forma. Tyrimas buvo atliekamas pagal du tiesiogiai susijusius modelius, kurių pagalba iškeltos dviejų tipų hipotezės ir pagal jas galima įžvelgti pagrindines šio straipsnio problemas, kurias siekiama išanalizuoti bei pagrįsti arba paneigti tyrimo metu.

  • Vadyba Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1857 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 21 KB
  • Socialinė antreprenerystė ir įmonių socialinė atsakomybė
    10 - 8 balsai (-ų)
Socialinė antreprenerystė ir įmonių socialinė atsakomybė. (2016 m. Gegužės 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialine-antrepreneryste-ir-imoniu-socialine-atsakomybe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:41