Socialinė pedagogika praktikos ataskaita


Socialinio pedagogo praktikos ataskaita mokykloje. Socialinio pedagogo praktikos ataskaita. Socialinio pedagogo veiklos ataskaita. Praktikos ataskaita socialine pedagogika. Socialinio pedagogo praktika. Socialines pedagogikos praktikos ataskaita. Socialinio pedagogo praktika mokykloje. Socialinio pedagogo praktikos dienorastis. Socialinio pedagogo darbo ataskaita. Socialinė pedagogika praktika.

Pedagogikos referatas. Socialinio pedagogo profesinės veiklos analizė. Individualus darbas su rizikos grupės vaiku x. Darbas su ugdytinių grupe (klase). Darbas su bendruomene. Kursinio darbo literatūros analizė. Vaikai, kuriems būdingas savęs izoliavimas. Vaikų laisvalaikis. Rizikos veiksniai, susiję su vaikų ir paauglių asocialiu ir nusikalstamu elgesiu. Užsisklendę vaikai. Literatūros sąrašas. Praktikos dienoraštis. Praktikos analizė. Bendras praktikos įvertinimas. Savianalizė.


Tiesioginės veiklos funkcijos (teikia socialinę-edukacinę-metodinę pagalbą vaikams; socialinių-psichologinių įgūdžių formavimas; prevencinė veikla; socialinės-psichologinės paauglių treniruotės). Socialinis pedagogas su klientu bendrauja individualiai, rūpinasi jo užimtumu, pažangumu, lankomumu. Yra įvairios stovyklos, projektai.

Netiesioginės veiklos funkcijos (teikia socialinę-edukacinę pagalbą šeimai, mokytojams; bendradarbiavimas su mokyklos socialiniais partneriais). Socialinis pedagogas palaiko ryšius su vaiko šeima, taip pat juos konsultuoja; mokytojams suteikia informacijos apie vaikų problemas, pozityvius pokyčius; taip pat bendradarbiauja su įvairiomis įstaigomis, kursusipažindama su šitomis socialinio pedagogo vykdomomis funkcijomis, neteko susipažinti su socialinio pedagogo vedamomis rizikos grupės vaikų kortelėmis, ji teigė, kad tai slapta informacija ir ji turi pilną teisę man jų nerodyti.

Bet ji pateikė vieno ugdytinio informaciją, kuris jau šiais mokslo metais yra įtrauktas į rizikos grupės kortelę, tada ėmiau pildyti individualų to ugdytinio lapą. (priedas nr. 2). Pasiruošimas tam pokalbiui. Pačiai pasiskaityti literatūros bendravimo tema, pasikonsultuoti su mokyklos psichologu.

Nuteikimas. Nuteiksiu ugdytinį, kad tai bus individualus pokalbis tarp jo ir manęs, kad pasikalbėsime įvairiais klausimais.

Pradžioje papasakosiu jam kas yra bendravimas, jo kultūra, kaip reikia elgtis mokykloje, klasės draugų rate, kaip mandagiai elgtis ir bendrauti su mokytojais.

Po to klausinėsiu jį patį, užduosiu keletą klausimų kaip jam sekasi klasėje, ar turi kokių sunkumų, kaip bendrauja su juo namuose tėvai, ar jam nieko netrūksta, koks mokytojų požiūris į jį.

Apibendrinimas. Išsiaiškinsiu ar kiek nors ši pamokėlė jam buvo naudinga. Ką naujo sužinojo? Ar suteikiau bent kiek žinių ir pagalbos? Ar dar ateis į kitą susitikimą?.

įvertinimas. Įvertinsiu mokinį pagyrimu už pastangas, kad atsakinėjo į klausimus, kad atėjo į susitikimą. Individualaus darbo su rizikos grupės vaiku teigiami pokyčiai: teigiamų pokyčių nebuvo, nes vaikas nenoriai bendravo su manimi, tik atsakinėjo į mano klausimus ir tai darė melatstūmimas. Klasės draugai nebendrauja su vreikia mokyti vaikus jausti pagarbą žmonėms, nes kiekvienas žmogus yra individualybė. Jie visi yra verti pagarbos. Šią mokinių problemą turi spręsti visi: ir pedagogai, ir tėvai, ir tos srities specialvaikas turi būti skatinamas bendrauti, nes bendravimas ugdo asmenybę.

  • Pedagogika Referatai
  • 2011 m.
  • 12 puslapių (2881 žodis)
  • Kolegija
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 23 KB
  • Socialinė pedagogika praktikos ataskaita
    10 - 1 balsai (-ų)
Socialinė pedagogika praktikos ataskaita. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialine-pedagogika-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:09