Socialinės atsakomybės kryptys


Sociologijos esė. Įvadas. Įmonių socialinės atsakomybės sampratos problematika. Įmonių socialinę atsakomybę įtakojantys veiksniai. Išvados. Literatūra. Priedai.


Keleto pasaulyje atliktų mokslinių studijų (Auperle, Carol, Hartield, 1985; McGuire, Sundgren, Scneeweis, 1988; Margolis, Walsh, 2003) rezultatai parodė, kad ĮSA ne visada teigiamai veikia įmonės vertę. Nustatyta, jog egzistuoja kompleksas mikro ir makro veiksnių, nuo kurių priklauso ĮSA poveikis įmonės vertei, ekonomikai ir visuomenei. Aktualėjantis ĮSA idėjų vaidmuo Lietuvoje kol kas menkai teatsispindi sisteminiuose moksliniuose tyrimuose, nors keletą darbų ĮSA klausimais yra publikavę N. Vasiljevienė ir A. Vasiljevas (2005; 2006), V.Juščius (2007), D. Bernatonytė ir Ž. Simanavičienė (2008).

Darbo tikslas – atskleisti įmonių socialinės atsakomybės formavimo kryptis.

Darbo uždaviniai:

1.Susipažinti su įmonių socialinės atsakomybės koncepcijos raida.

2.Išanalizuoti įmonių socialinės atsakomybės sampratos problematiką.

3.Išsiaiškinti kokie veiksniai turi įtakos įmonių socialinei atsakomybei.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė.

  • Sociologija Esė
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2307 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sociologijos esė
  • Microsoft Word 91 KB
  • Socialinės atsakomybės kryptys
    10 - 4 balsai (-ų)
Socialinės atsakomybės kryptys. (2014 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialines-atsakomybes-kryptys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:46