Socialinės pedagogikos praktikos ataskaita


Praktikos dienorastis. Pedagogines praktikos ataskaita. Pedagoginės praktikos analizė. Ataskaitos dienoraštis. Praktikos ataskaitos dienorastis. Pedagogine praktika ataskaita. Socialines pedagogikos kursinio temos. Soc pedagogikos praktikos ataskaita. Socialinės pedagoginės praktikos ataskaita. Pedagogines praktikos apibendrinimas.

Pedagogikos praktikos ataskaita. Įvadas. Užduotis. Ugdymo įstaigos analizė. Užduotis. Socialinio pedagogo veiklos analizė. Užduotis. Vieno rizikos grupės vaiko x ir jo socializacijos analizė. Užduotis. Įstaigoje vykdomos prevencinės veiklos aprašas. Užduotis. Praktikos dienoraštis. Užduotis. Literatūros socialinėmis temomis studijos. Užduotis. Kursinio darbo temos numatymas. Užduotis. Praktikos kokybinė analizė. Išvados. Literatūra.


Tiesioginės veiklos funkcijos (teikia socialinę-edukacinę-metodinę pagalbą vaikams; socialinių-psichologinių įgūdžių formavimas; prevencinė veikla; socialinės-psichologinės paauglių treniruotės). Socialinis pedagogas su klientu bendrauja individualiai, rūpinasi jo užimtumu, pažangumu, lankomumu. Yra įvairios stovyklos, projektai.

Netiesioginės veiklos funkcijos (teikia socialinę-edukacinę pagalbą šeimai, mokytojams; bendradarbiavimas su mokyklos socialiniais partneriais). Socialinis pedagogas palaiko ryšius su vaiko šeima, taip pat juos konsultuoja; mokytojams suteikia informacijos apie vaikų problemas, pozityvius pokyčius; taip pat bendradarbiauja su įvairiomis įstaigomis, kursusipažindama su šitomis socialinio pedagogo vykdomomis funkcijomis, neteko susipažinti su socialinio pedagogo vedamomis rizikos grupės vaikų kortelėmis, ji teigė, kad tai slapta informacija ir ji turi pilną teisę man jų nerodyti.

Bet ji pateikė vieno ugdytinio informaciją, kuris jau šiais mokslo metais yra įtrauktas į rizikos grupės kortelę, tada ėmiau pildyti individualų to ugdytinio lapą. (priedas nr. 2). Pasiruošimas tam pokalbiui. Pačiai pasiskaityti literatūros bendravimo tema, pasikonsultuoti su mokyklos psichologu.

Nuteikimas. Nuteiksiu ugdytinį, kad tai bus individualus pokalbis tarp jo ir manęs, kad pasikalbėsime įvairiais klausimais.

Pradžioje papasakosiu jam kas yra bendravimas, jo kultūra, kaip reikia elgtis mokykloje, klasės draugų rate, kaip mandagiai elgtis ir bendrauti su mokytojais.

Po to klausinėsiu jį patį, užduosiu keletą klausimų kaip jam sekasi klasėje, ar turi kokių sunkumų, kaip bendrauja su juo namuose tėvai, ar jam nieko netrūksta, koks mokytojų požiūris į jį.

Apibendrinimas. Išsiaiškinsiu ar kiek nors ši pamokėlė jam buvo naudinga. Ką naujo sužinojo? Ar suteikiau bent kiek žinių ir pagalbos? Ar dar ateis į kitą susitikimą?.

įvertinimas. Įvertinsiu mokinį pagyrimu už pastangas, kad atsakinėjo į klausimus, kad atėjo į susitikimą. Individualaus darbo su rizikos grupės vaiku teigiami pokyčiai: teigiamų pokyčių nebuvo, nes vaikas nenoriai bendravo su manimi, tik atsakinėjo į mano klausimus ir tai darė melatstūmimas. Klasės draugai nebendrauja su vreikia mokyti vaikus jausti pagarbą žmonėms, nes kiekvienas žmogus yra individualybė. Jie visi yra verti pagarbos. Šią mokinių problemą turi spręsti visi: ir pedagogai, ir tėvai, ir tos srities specialvaikas turi būti skatinamas bendrauti, nes bendravimas ugdo asmenybę.

Socialinės pedagogikos praktikos ataskaita. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialines-pedagogikos-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:35