Socialinės reklamos kampanijos analizė


Marketingo skaidrės. Socialinės Reklamos kampanijos analizė. Situacijos analizė. Reklamos Kampanijos klasifikacija. Reklamos Kampanija pagal skaidos kanalus. Reklamos Kampanijos tikslas. Reklamos Kampanijos strategija ir koncepcija. Reklamos Kampanijos strategijos elementai. Tikslinės auditorijos charakteristikos. Reklamos priemonės ir nešikliai. Sociales reklamos. “Prieš rūkymą”pavyzdžiai. Sociales reklamos “Prieš rūkymą”pvz.


Reklamos Kampanijos „ Kvėpuok ne dūmais, o oru“ planas.

Rūkančiųjų skaičius vis dar milžiniškas Didelė tabako gaminių pasiūla rinkoje Įsisenėjusi visuomeninė problema - tabako gaminių pardavinėjimas nepilnamečiams Įrodyta , kad Reklamos kampanija veikia teigiamai, todėl ją vertą tęsti.

Pagal auditorijų aprėptį - nacionalinė pagal pagrindinį reklamuojamą objektą - idėjos pagal pagrindinius tikslus – skatinti, priminti pagal potencialių vartotojų diferenciacijos laipsnį - nediferencijuota pagal vartotojų auditorijas – nukreipta į vartotojus pagal sklaidos kanalų panaudojimą - daugiakanalė pagal trukmę - ilgalaikė.

Spausdinta reklama Radijo reklama Televizijos reklama Reklama internete Išorinė (lauko) reklama.

Požiūrio į rūkymą keitimas: „Tai nemadinga“ Priversti rūpintis savo ir aplinkinių sveikata Parodyti kokias išlaidas patiria rūkantys vien tabako gaminiams (sukrėsti skaičiumi).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (298 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 937 KB
  • Socialinės reklamos kampanijos analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Socialinės reklamos kampanijos analizė. (2015 m. Spalio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialines-reklamos-kampanijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:37