Socialinės reklamos poveikio vertinimas


Marketingo analizė. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. Tyrimo metodika. Tyrimo problema , tikslas , uždaviniai ir hipotezės. Tyrimo problema. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo metodai. Tyrimo instrumentas. Tyrimo imties dydis ir atrankos procedūra. Duomenų rinkimo bei apdorojimo procedūros. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Kiekybinis tyrimas.


Atsižvelgiant į tyrimo problemą, tikslą bei norimos gauti informacijos pobūdį, pasirinkau aprašomąjį dizaino tipą. Visuomenė yra labai skirtinga. Skirtingą požiūrį į socialinę reklamą taip pat sąlygoja ir demografiniai poţymiai: žmonių lytis, amžius, išsimokslinimas, skirtingi užsiėmimai, gyvenamoji vieta, priklausymas skirtingiems socialiniams sluoksniams. Jų skirtingas mąstymas, galvosena, vienų ar kitų socialinių reiškinių vertinimas. Visuomenės mąstymas susijęs su suvokimu apie esamą situaciją ir elgsenos galimybes šioje situacijoje. Kas patraukia vienus, tas visai nedomina kitų. Vadinasi, kaip kiekvienas reiškinys yra skirtingai vertinamas, taip ir socialinė reklama nevienodai priimama skirtingų žmonių grupių. Todėl mano manymu apklausa yra geriausias būdas sužinoti ką mano žmonės apie socialinę reklamą.

Visuomenė yra labai skirtinga. Skirtingą požiūrį į socialinę reklamą taip pat sąlygoja ir demografiniai požymiai: žmonių lytis, amžius, išsimokslinimas, skirtingi užsiėmimai, gyvenamoji vieta, priklausymas skirtingiems socialiniams sluoksniams. Jų skirtingas mąstymas, galvosena, vienų ar kitų socialinių reiškinių vertinimas. Visuomenės mąstymas susijęs su suvokimu apie esamą situaciją ir elgsenos galimybes šioje situacijoje. Kas patraukia vienus, tas visai nedomina kitų. Vadinasi, kaip kiekvienas reiškinys yra skirtingai vertinamas, taip ir socialinė reklama nevienodai priimama skirtingų ţmonių grupių

Tyrime dalyvavo 100 Lietuvos Respublikos gyventojų: 30% moterų ir 70% vyrų. Pagal amžių buvo išskirtos keturios respondentų grupės: iki 18 m. (7%), 19-34 m. (62%), 35-44 m. (28%), virš 50 m. (3%). Specifinę nuomonę turi kiekviena amžiaus grupė, todėl tyrimo metu buvo apklausta daugiau ar mažiau skirtinga auditorija pagal amžiaus grupes, nes tai vienas svarbiausių demografinių požymių.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1390 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 167 KB
  • Socialinės reklamos poveikio vertinimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Socialinės reklamos poveikio vertinimas. (2015 m. Birželio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialines-reklamos-poveikio-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:26