Socialiniai tinklai internetinis marketingas teorinė analizė


Informatikos referatas. Įvadas. Socialinių tinklų internetiniame marketinge ypatybių teorinė analizė. Internetinio marketingo priemonės socialinių tinklų samprata. Socialinių tinklų panaudojimo internetiniame marketinge nauda. Socialinių tinklų, internetinio marketingo priemonės, įtaka paslaugų įmonių veiklai. Išvados. Literatūra.


Darbo problema. Šiuolaikinė rinka tampa kompleksiška, todėl iš verslo organizacijų ir jų darbuotojų reikalaujama turėti internetinio marketingo kompetencijų, įgūdžių ir žinių, kurios padėtų efektyviai planuoti, organizuoti ir sėkmingai vykdyti socialinio tinklo valdymą. Pagrindinės Lietuvos įmonių socialinių tinklų panaudojimo internetiniame marketinge problemos – žinių apie socialinės tinklaveikos procesą ar jo organizavimą patirties stoka, netikslus ir atmestinis nuolatinių pokyčių įvertis.

Darbo objektas: socialiniai tinklai paslaugų įmonių internetiniame marketinge.

Darbo tikslas: išanalizuoti socialinių tinklų įtaką paslaugų įmonės internetiniam marketingui.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti socialinių tinklų sampratą.

2.Nustatyti socialinių tinklų panaudojimo naudą paslaugų įmonėms.

3.Apžvelgti tyrimus, skirtus socialinių tinklų įtakai paslaugų įmonės veiklai.

  • Informatika Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2871 žodis)
  • Informatikos referatai
  • Microsoft Word 240 KB
  • Socialiniai tinklai internetinis marketingas teorinė analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Socialiniai tinklai internetinis marketingas teorinė analizė. (2014 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialiniai-tinklai-internetinis-marketingas-teorine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:48