Socialiniai tinklai kaip politinės komunikacijos priemonė Politinė komunikacija socialiniuose tinkluose


Politologijos referatas.

Socialiniai tinklai – kas tai yra? Kodėl socialiniai tinklai yra naudingi politikams? Kaip ir kokius socialinius tinklus naudoja Lietuvos politikai? Kuris socialinis tinklas yra naudingiausias naudoti. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tema yra labai aktuali šiuolaikinėje visuomenėje, nes tai liečia daugelį iš mūsų. Socialinius tinklus naudoja daugiau nei trečdalis Lietuvos Respublikos piliečių. Šiai dienai socialiniai tinklai neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, todėl politikams tai yra puiki galimybė juos išnaudoti. Politikai formuoja teigiamą požiūrį į save socialinių tinklų pagalba.

Ši tema buvo ganėtinai stipriai ištirta dr. Andriaus Šumino, tačiau informacija šiai dienai yra pasenusi Autorius savo tyrime išsamiau aprašo apie socialinius tinklus, kuriuos naudoja politikai ir kodėl jiems jie yra naudingi komunikacijai su visuomene.

Ar socialiniai tinklai yra gera politikų komunikacijos priemone su visuomene? Socialinių tinklų naudojimas Lietuvoje. Socialinių tinklų problema. Tikrojo veido nuslėpimas.

Išsiaiškinti, ar socialiniai tinklai yra gera komunikacijos priemone? Palyginti socialinius tinklus bei Lietuvos politikų naudojimąsi jais.

Šiuolaikinėje visuomenėje internetas užima svarbų vaidmenį, daugelis neįsivaizduotų savo gyvenimo be jo. Interneto naudojimas tapo įprastu reiškiniu žmonijai, jo pagalba visą reikiamą informaciją galime pasiekti vos kelių paspaudimų dėka. Internete gausu informacijos apie pačius įvairiausius dalykus, todėl kartais, net sunku atsirinkti – kas naudinga, o kas ne. Internetas naudingas ne tik dėl informacijos gausos, bet ir novatoriškumo, jo pagalbą pritaikant mobiliose aplikacijose ar įmonėse. Šiuo metu vienas populiariausių dalykų internete yra socialiniai tinklai, kurie padarė didžiulę revoliuciją. 2004 metais Marko Zuckerbergo įkurtas „Facebook“ šiandien yra antras pagal populiarumą tinklapis pasaulyje(pagal Alexa.com reitingus). Socialinių tinklų rinkoje „Facebook“ yra lyderis, bet gausu ir alternatyvu. Keletas jų apžvelgta apačioje:

„Twitter“: Internautų pamėgtas socialinis tinklas, dėl jo paprastumo – „Twitter“(liet. – čiulbėjimas), vartotojams leidžia siųsti žinutes iki 140 simbolių, kurios pasiekia vartotojo sekėjus(angl. – followers). Šis tinklapis Lietuvoje, tarp politikų ir pramogų pasaulio veikėjų nėra labai populiarus, bet užsienyje juo naudojasi daugelis paminėtų sferų dalyvių.

„LinkedIn“: Šis socialinis tinklas turi kiek kitokį viešą pavadinimą - „profesinis tinklas“. Čia gausu įvairių sričių specialistų kurie bendrauja tarpusavyje, užmezga naujas pažintis naudingas verslui, dalinasi įdomia informacija, o įmonės įtraukia savo gerbėjus ir ieško naujų darbuotojų. Išties „LinkedIn“ yra kažkuo panašus į „Facebook“, bet čia daugelis bendrauja tiesiog verslo reikalais, arba ieškodamiesi darbo bei darbuotojų.

  • Politologija Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2157 žodžiai)
  • Universitetas
  • Politologijos referatai
  • Microsoft Word 24 KB
  • Socialiniai tinklai kaip politinės komunikacijos priemonė Politinė komunikacija socialiniuose tinkluose
    10 - 2 balsai (-ų)
Socialiniai tinklai kaip politinės komunikacijos priemonė Politinė komunikacija socialiniuose tinkluose. (2016 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialiniai-tinklai-kaip-politines-komunikacijos-priemone-politine-komunikacija-socialiniuose-tinkluose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:36