Socialinio darbo mokomosios praktikos ataskaita


Socialinio darbo praktikos ataskaita. Socialinio darbo dienorastis. Socialinio darbo praktikos dienorastis. Socialinio darbuotojo praktikos ataskaita. Socialinio darbuotojo dienoraštis. Praktikos dienorastis. Socialinio darbo praktika ataskaita. Socialinio pedagogo mokomosios praktikos ataskaita. Soc darbo praktikos ataskaita. Praktikos ataskaita socialinis darbas.

Sociologijos praktikos ataskaita. Įvadas. Užduotis. Individualus darbas su rizikos grupės vaiku x. Užduotis. Darbas su ugdytinių grupe. Užduotis. Darbas su įstaigos bendruomene. Užduotis. Ugdymo įstaigos socialinis pasas. Užduotis. Praktikos dienoraštis. Užduotis. Praktikos kokybinė analizė. Užduotis. Kursinio darbo temos pasirinkimas, literatūros analizė. Literatūra. Priedai. Tikslas – susipažinti su socialinio pedagogo veikla, tikslais, uždaviniais, darbo metodais ir būdais, naudojamais sprendžiant kliento problemas.


Aš tau kaip pavyzdį tuos skaičius surašiau, paskui pasitvarkyk. Būtent taip priedai rašosi. Nors dėl vissocialinis ugdymas – pedagogiškai orientuota ir kryptinga visuomeninės pagalbos sistema, kad augančios kartos sėkmingai įsijungtų į socialinį gyvenimą. Ši pagalba – tai, visų pirmą, visas rinkinys priemonių ir galimybių, kuriomis disponuoja visuomenė ir jos institucijos, siekdamos formuoti asmenybę. Sociokultūrinė aplinka, kurios apsuptyje gyvena vaikai, įtraukia jį į tam tikrus socialinius santykius, kurie padeda realizuoti bendravimo, pažinimo, savęs įtvirtinimo ir savirealizacijos poreikius. Kėdainių juozo paukštelio pagrindinės mokyklos kaip socialinės aplinkos stebėjimas praktikos metu, suteikia žinių apie šios mokyklos kai kurių mokinių savęs įtvirtinimo ir savirealizacijos retikslas – susipažinti su socialinio pedagogo veikla, tikslais, stebėti, analizuoti įstaigos gyvenimą, ugdytinių elgesį, pedagogų, ugdytinių, jų tėvų (ar globėjų) ir socialiniometodika ir organizavimas: analizuojama mokslinė – metodinė – socialinė – pedagoginė literatūra apie socialinio pedagogo veikla ir darbą su ugdytiniai. Analizuojama kėdainių juozo paukštelio pagrindinės mokyklos personalo bei socialinio pedagogo vedama dokumentacija. Sintezuojama surinkta informacija ir atliekamos socioedukacinei praktikai skirtos užduotys, pateikiamos išvados.

čia mano praėjusių metų įvadas. Dabar reikia paminėti kur atlikai praktika ir dar ji ten kažką akcentavo. Žinok, nepamenu. O tuos tikslaus uždavinius ir pam param, tai nuo užduočių lapo nupilk. Nu ten ir minimas praktikos tikx vaikas yra klasės mokinys, kuris mokosi petro vileišio vidurinėje mokykloje nuo pirmos klasės. Jis yra vidutinių gabumų. Rizikos grupės vaiko x 5-osios klasės metinis vidurkis yra 7,4, o 6-oje klasėje vidurkis dar labiau smuko dėl pamokų praleidinėjimo. Jei i-ą trimestrą x vaikas dar sugebėjo turėti vidurkį 7,4, tai ii-ą trimestrą buvo atestuotas iš dviejų dalykų (Lietuvių ir darbų). X vaiką neatestavo, nes nelankė mokyklos. Per iii trimestrą praleido 201 pamoką, per i-ą trimestrą praleido 137 pamokas. Mama pateisina praleistas pamokas. Ji mano, kad x vaikas negali lankyti mokyklos dėl skrandžio skausmo. Sudėtinga įtikinti mamą, kad x vaikui reikalinga gydytojų pagalba, o ne lovos rėžimas mėnesių mėnesiais. Mama atidėjo skrandžio tyrimą dviem metam. Tačiau, mokyklos pavaduotojai ir socialinei pedagogei informavus vaiko x motiną, kad jis liks antrus metus, mama padarė tyrimą vaikui x. Ligos nerasta. Manoma, kad skausmas nerimo pagrindu.

Socialinio darbo mokomosios praktikos ataskaita. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialinio-darbo-mokomosios-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:27