Socialinio mokymosi teorijos taikymas vairavimo praktikoje


Psichologijos analizė.

Ilona Brantova. Dokt. Jonas Eimontas. Socialinio mokymosi teorijos taikymas vairavimo praktikoje.


Alberto Banduros sukurta socialinio mokymosi teorija aprašo žmogaus mokymosi ypatumus, atsižvelgiant į nuolatinę kognityvinių elgesio ir aplinkybių tarpusavio sąveika. Jis teigia, kad kuo geriau išvystyti žmogaus kognityviniai sugebėjimai, tuo geriau žmogus sugeba valdyti ir formuoti savo elgesį, nekintant aplinkybėms, tuo pačiu įgydamas vis didesnę veiklos laisvę. Iš esmės, Banduros teoriją galima taikyti visiems žmogaus gyvenimo etapams: nuo pat mažumės iki brandžios senatvės. Žmogus visą savo gyvenimą praleidžia besimokydamas naujų dalykų, ir visiems šiems galioja panašios mokymosi struktūros.

Pateisinti A. Banduros socialinio mokymosi teorijai pasirinkau asmeninį mokymosi pavyzdį - vairavimo praktiką. Mokytis vairuoti pradėjau 20-ties metų, norėdama realizuoti savo asmeninę teisę ir laisvę savarankiškai valdyti automobilį. Socialiniu požiūriu laisvė – tai galimybių kiekis, prieinamas žmonėms, ir teisė jas realizuoti. Kadangi vairavimo mokyklų skaičius Vilniuje buvo išties nemenkas, turėjau daug galimybių rinktis – vadinasi daugiau socialinių teisių bei jų veikimo laisvių. Iš visų buvusių mokyklų pasirinkau vieną geriausių ir daugiausiai rekomendacijų surinkusią vairavimo mokyklą “Juronas”. Mano pasirinkimas buvo paremtas asmeniniu gebėjimu atsirinkti geriausią bei tinkamiausią variantą, remiantis įvairiausiais kriterijais,tokiais kaip: kaina, kokybė, vieta ir trukmė.

  • Psichologija Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (799 žodžiai)
  • Psichologijos analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Socialinio mokymosi teorijos taikymas vairavimo praktikoje
    10 - 7 balsai (-ų)
Socialinio mokymosi teorijos taikymas vairavimo praktikoje. (2016 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialinio-mokymosi-teorijos-taikymas-vairavimo-praktikoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:58