Socialinio tinklo „Facebook“ analizė


Komunikacijų analizė.

Socialinio tinklo „ Facebook “ analizė. Bibliografinių nuorodų sąrašas.


Vilem Flusser – XX a. čekų tautybės filosofas, antrojo pasaulinio karo metu emigravęs į Braziliją, jis kėlė klausimus apie šiuolaikinės industrinės visuomenės, komunikacijų ir medijų problemas. Šis filosofas teigia, jog medijos veikia žmonių mąstymą, kada keičiasi medijos, keičiasi pati kultūra. Dabar kultūra išsivysčiusi į vizualinę kultūrą, vyrauja vaizdai. Šiuo atveju „Facebook“ socialiniame tinkle pagrindinį turinį sudaro vaizdai (fotografijos, video medžiaga, atributika). Kadangi šiuolaikinės technologijos suteikia galimybę tiesiogiai iš aparato viešinti vaizdus, socialiniame tinkle aptinkama jų itin daug. Tad vaizdas praranda reikšmę ir svarbą, įsigali N. Postman‘o aptariamas technopolio principas: kuo daugiau, tuo mažiau vertinga. Seniau žmonės fotografuodavosi norėdami įamžinti svarbius įvykius, tai turėjo svarbą. O šiuolaikinėje visuomenėje neretai pasitaiko asmenų, kurie viešina savo asmenines fotografijas norėdami sudaryti įspūdį, susilaukti daugiau dėmesio. Tad keičiasi fotofrafijos paskirtis bei prasmė. Tuo pačiu keičiasi ir pati visuomenė. Filosofas Vilem Flusser skirstė kultūras pagal tai, kokios medijos jose vyrauja. Nesunkiai galime įrodyti, jog šiuolaikinėje visuomenėje vyrauja vaizdai. Atvėrus socialinį tinklą „Facebook“ neretai galime išvysti įrašą „konkursas“ (2 priedas), tačiau pagrindinis įrašo turinys yra vaizdas. Žmonės turi galimybę dalyvauti konkurse spaudžiant „patinka“ ir dalindamiesi įrašu. Jeigu platinamas konkursas būtų ne pavaizduotas vaizdu, o tik aprašytas, didelė tikimybė, kad nesusilauktų tokio vartotojų dėmesio. Konkurso (kaip vaizdo) platinimas pritraukia daugiau dalyvių, kadangi tai yra nesunkiai suprantama bei greitai apdorojama informacija. Tad tai tik įrodo, kad šiuo metu vyrauja vizualinė žmonijos kultūra, kuriai svarbesnė ir labiau suprantama yra vaizdinė informacija nei tekstinė.

Socialinis tinklas „Facebook“ internetinėje erdvėje apibūdinamas kaip interaktyvi interneto struktūra, kurioje žmonės gali susikurti viešus arba pusiau viešus profilius, kuriuos jungia ryšiai, dalinamasi informacija, kuri rodoma tam tikro viešumo lygio nustatytais sąrašais.

  • Komunikacijos Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1601 žodis)
  • Universitetas
  • Komunikacijų analizės
  • Microsoft Word 977 KB
  • Socialinio tinklo „Facebook“ analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Socialinio tinklo „Facebook“ analizė. (2016 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialinio-tinklo-facebook-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:42