Socialinis darbas su vaikais


Individualus darbas su vaiku. Individualaus darbo su vaiku planas. Darbo su vaiku metodai. Individualus darbo planas su šeima. Socialinis darbas su vaiku. Socialinio darbo su vaikais ypatumai. Socialinis darbas su šeima. Individualus planai su rizikos seimomis. Grupinis darbas su vaikais. Skaidres apie socialini darba.

Sociologijos diplominis darbas. Individualaus ir grupinio socialinio darbo metodų derinimo ypatumai dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų. Įvadas. Individualus ir grupinis darbo metodai socialiniame darbe. Socialinio darbo profesijos specifika. Socialinio darbo metodų klasifikacijos problema. Individualus socialinio darbo metodas. Individualus socialinis konsultavimas. Individualaus darbo su vaiku specifika. Grupinis socialinio darbo metodas. Grupių įvairovė. Grupinio darbo pranašumai ir ribos. Vaikai iš socialinės rizikos šeimų kaip tikslinė socialinio darbo grupė. Vaikų statusas visuomenėje. Sąvokos vaikai iš socialinės rizikos šeimų samprata. Vaikų iš socialinės rizikos šeimų problematika. Socialinis darbas su vaikais iš socialinės rizikos šeimų dienos centruose. Tyrime dalyvavusių vaikų dienos centrų pristatymas. Kokybinio tyrimo ,,individualaus ir grupinio socialinio darbo metodų derinimo ypatumai dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų“ pristatymas. Etnometodologinė tyrimų tradicija. Ekspertų apklausos tyrimo pasirinkimo motyvai. Tyrimo organizavimas, duomenų rinkimas ir tyrimo aplinka. Tyrimo ,,individualaus ir grupinio socialinio darbo metodų derinimo ypatumai dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų“ duomenų analizė ir interpretacija. Socialinio darbo modelis tirtuose dienos centruose. Kompleksinės pagalbos principas. Darbas su vaiku jo artimiausioje aplinkoje - vienas iš būdų įgyvendinant kompleksinės pagalbos principą. Socialinio darbo metodų vystymasis dienos centruose. …. …. Visapusiškas vaiko poreikių patenkinimas. Individualaus ir grupinio darbo metodų reikšmė. Individualaus darbo reikšmė dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų. Grupinio darbo reikšmė dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų. Individualaus ir grupinio darbo metodų derinimas. Integralumas – esminis individualaus ir grupinio darbo metodų derinimo ypatumas. Individualus ir grupinis darbas su vaiku - vienas kitą papildantys metodai. Metodų derinimo sudėtingumas. Išvados. Rekomendacijos


Individualaus ir grupinio s. Kokybinio tyrimo ,,individualaus ir grupinio socialinio darbo metodų derinimo ypatumai dirbant su vaikais . Tyrimo ,,individualaus ir grupinio socialinio darbo metodų derinimo ypatumai dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų duometyrimo aktualumas. Lietuvoje socialinis darbas yra nauja ir besiformuojanti profesija. Todėl yra akivaizdus metodinės literatūros, skirtos profesionaliam socialiniam darbui trūkumas bei didelis profesinės savivokos poreikis. Dirbti socialinį darbą reiškia kasdien ir nuolat susidurti su nuoga gyvenimiška realybe, su nelaime, su nepavykusiu, neišsipildžiusiu gyvenimu, su visuomenės silpniausiais ir, deja, labiausiai jai nereikalingais [1 gvaldaitė l. Švedaitė b. Socialinio darbo metodai. Vilnius: sdrc. P. ]. Praktinio darbo metodai yra socialinio darbo profesijos pagrindas. Kaip teigia l. Gvaldaitė ir b. Švedaitė ,,profesija, siekianti aukštu lygiu spręsti visuomenės jai patikėtus uždavinius, privalo savo veikloje remtis preciziška metodologija, antraip kyla pavojus, kad dirbsime chaotiškai, nesistemingai, pasikliaudami vien asmenine intuicija, nuojauta, laikysimės skirtingų vertybinių nuostatų [2 ten pat, p. ].

Socialinio darbo klientai priklauso silpniausiam, skurdžiausiam visuomenės socialiniam sluoksniui, todėl socialinio darbuotojo veikla turi būti kuo mažiau formali ir biurokratiška, antraip ji nepasieks savo tikslinės grupės. Pasak l. Gvaldaitės ir b. Švedaitės ,,socialinis darbuotojas taikydamas vienokius ar kitokius socialinio darbo metodus atlieka socialinės kontrolės, normalizavimo funkciją, nes siekiama atkurti klientų gebėjimą gyventi pagal visuomenėje įprastas normas [3 ten pat, p. 15-. ]. Tačiau xxi amžiaus visuomenėje ypač svarbus yra ir socialinio darbuotojo kaip įgalintojo, padedančio savarankiškai individams kurti savo gyvenimą, vaidmuo. ,,kita vertus siekiama padėti konkrečiam asmeniui – pasiekti, kad jis vidujai pasikeistų, o tam reikia ne tik įsigilinti į asmens situaciją, bet ir užmegzti draugišką, nuoširdų abipusio pasitikėjimo santykį su klientu [4 ten pat. ].

Socialinio darbo kaip profesijos uždaviniai ir klientų problemų specifiškumas reikalauja kompleksinės intervencijos ir aukštos specialistų kvalifikacijos. Šiandieninėje Lietuvoje galima išskirti du pagrindinius tiesioginės intervencijos metodus, kurie yra taikomi dirbant tiesiogiai su klientais – tai individualus ir grupinis socialinio darbo metodai.

šie metodai yra taikomi ir dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų – tai tikslinė grupė, į kurią reikia atkreipti ypatingą dėmesį.

Socialinis darbas su vaikais. (2011 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialinis-darbas-su-vaikais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:43