Socialinis marketingas e-komercijoje


Ekonomikos referatas. Įvadas. Socialinis marketingas. Vartotojo pasitikėjimas ir pririšimas. Socialiniai kanalai. E-verslo partneris. Išvada. Internetinis šaltinis.


Socialinis marketingas yra viena svarbiausių ir aktualiausių šiuo metu , daugumos įmonės, diskutuojama tema. Kadangi didelė dalis įmonių vadovų sprendžia klausimą, ar verta į tai investuoti, ar verta skirti socialiniam marketingui laiko, ir aišku ar išvis „veltis“ į tai, ar ramiai dirbti pagal seną, pelną nešantį planą, kurio keitimui reikia aukoti pinigus ir laiką. Prieš žengiant žingsnį į socialinį marketingą, reikia apgalvoti kiekvieną žingsnį, kadangi tai ne tik gali padidinti pardavimus, ar komunikavimą su klientais, tačiau gali padaryt ir neigiamą poveikį įmonei, ypač jei įmonė yra brandi, ir tai gali sukelti neigiamą potencialių klientų požiūrį. Pažvelkime į visą tai plačiau, visų pirmą kiekvienas iš mūsų turi suprasti kas būtent yra socialinis marketingas ir kaip tai gali paveikti Jūsų verslą, kokie yra esminiai skirtumai tarp paprasto ir socialinio marketingo.

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 5 puslapiai (1153 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Socialinis marketingas e-komercijoje
    10 - 4 balsai (-ų)
Socialinis marketingas e-komercijoje. (2013 m. Gruodžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialinis-marketingas-e-komercijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:35