Socialinis marketingas Vaikų ir jaunimo socializacijos programa


Jaunimo socializacija. Socialinis marketingas mokykloje. Marketingui nauda is vaiku. Vaikų ir jaunimo socializacijos programa referatas. Marketingas jaunimui. Vaikų socializacijos programa. Vaikų ir jaunimo socializacijos programa 2013. Vaiko socializacija mokykloje. Tikslinės darbuotojų grupės socializacijos programa. Marketingas vaikams.

Marketingo kursinis darbas. Vaikų ir jaunimo socializacijos programa. Įvadas. Situacijos analizė. Kokiai socialinei grupei skirta programa? Programos tikslas ir planuojama įtaka (nauda)? Swot analizė. Tikslinės auditorijos analizė. Tikslinės auditorijos apibūdinimas. Pirminės tikslinė auditorija. Antrinė tikslinė auditorija. Pagrindinė programos žinutė. Išvados. Literatūra.


Lekt. M. Alimienė sumažėjus vaikų užimtumui per pastarąjį dešimtmetį, vis daugiau jų nebelanko mokyklos, nusikalsta. Vis daugiau vaikų lieka gatvėje.

Beglobiais vaikais dažniausiai tampa nedarnių, asocialių šeimų vaikai. Kas septintas beglobis vaikas yra našlaitis. Su dideliais priežiūros, ir tinkamo auklėjimo bei elgesio kontrolės sunkumais susidu­ria šeimos, gyvenančios žemiau skurdo ribos. Joms ypač reikalinga vis didesnė materialinė parama socialinė bei pedagoginė pagalba.

Pastaruoju metu daug nesimokančių ir nedirbančių vaikų valkatauja, elgetauja gatvėse ir kitose vietose. Dažnai jie įtraukiami į nusikalstamą veiklą, girtavimą, prostituciją. Ypač didelį nerimą visuomenei kelia paauglių nusikalstamumo didėjimas, kuris daugiau nei pusantro karto viršija šio amžiaus tarpsnio Lietuvos gyventojų augimo tempus. Vaikai vis dažniau tampa tiesioginio ar netiesioginio smurto (nusikal­timų, seksualinio išnaudojimo ir pan. ) aukomis.

Lietuvos respublikos vyriausybė, siekdama plėtoti vaikų ir jaunimo užimtumą bei socializaciją, diegia įvairias socializacijos programas. Programa skirta vaikams ir jaunimui iki 18 metų. Didžiausias socializacijos problemas patiria paaugliai (pirminė tikslinė auditorija), Vaikai nuo 10 iki 18 metų. Tai grupei šioje programoje turi būti skiriamas didesnis dėmesys.

Paauglystė. Šį laikotarpį turi išgyventi kiekvienas žmogus. Šį gyvenimo tarpsnį galima apibūdinti kaip medį, kurį reikia persodinti iš vienos vietos į kitą, iš vaikystės žemės į suaugusiųjų pasaulį. Tikriausiai dėl to šis periodas žmogaus gyvenime yra toks sunkus, nes kiekvienas nori savaip liestis prie šio pasaulio, jį sverti, matuoti vis kitaip ir kitaip. Būtent paauglystėje jaunas žmogus bando atrasti pats save, savo vertę šiame pasaulyje. Būtent tada jaunuolis pradeda ieškoti draugo, tikėdamasis rasti pavyzdį, kuriuo galėtų sekti. Stebi tėvus, jų draugus ir pažįstamus, mokytojus, visus, kurie tik patenka į jo akiratį. Ir gerai jei žmonės šalia yra supratingi, atidūs, draugiškai tiesia ranką ir kviečia kartu siekti grožio, gėrio, kurti nuostabų gyvenimą sau ir kitiems ne tik rankomis, protu, bet ir širdimi.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 15 puslapių (2816 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 100 KB
  • Socialinis marketingas Vaikų ir jaunimo socializacijos programa
    10 - 1 balsai (-ų)
Socialinis marketingas Vaikų ir jaunimo socializacijos programa. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialinis-marketingas-vaiku-ir-jaunimo-socializacijos-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:09