Socialinis marketingas. Žalingi įpročiai ir sveiko gyvenimo ugdymas


Kaip ugdyti iproti. Socialinis marketingas zalingi iprociai ir sveiko gyvenimo ugdymas [mokslobaze.lt]. Naujo produkto ivedimas diplominis. Zalingi iprociai programa. Sveiko gyvenimo iprociai.

Marketingo referatas. Įvadas. Programos tiksas ir uždaviniai. Situacijos analizė. Kokiai socialinei grupei skirta programa? Programos tikslas ir planuojama įtaka (nauda)? Swot analizė. Tikslinės auditorijos analizė. Tikslinės auditorijos apibūdinimas. Pirminės tikslinė auditorija. Antrinė tikslinė auditorija. Pagrindinė programos žinutė. Veiklų (paslaugos ir renginiai) intensyvumas. Socialinės programos uždaviniai, veikla, rezultatai. Biudžetas. Išvados. Literatūra.


Socialinis marketingas siekia atkreipti dėmesį į marketingo taikymą sprendžiant socialines, tame tarpe ir sveikatos problemas- tai turi paskatinti žmones elgtis taip kad, pagerėtų ne tik jų, bet ir aplinkinių gyvenimas. Dėl šių priežasčių mes įkūrėme programą “Sakom NE žalingiems įpročiams”. Ši programa mokys ir padės jaunimui įklimpusiems į alkoholio ir narkotikų liūną.

Iš tiesų vienareikšmiškai apibūdinti žalingų įpročių paplitimą ir jų vartojimą dėl jos priežasčių, plataus pačių svaigiūjų bei narkotinių medžiagų asortimento, įvairių vartojimo būdų ir pan., be galo sunku. Kalbant apie žalingų įpročių paplitimą jaunimo tarpe, tikslinga išskirti tam tikras grupes. Bendriausiai tokį jaunimą galima suskirstyti pagal amžių- į „suaugusius“ (amžiaus vidurkis – 24 metai) ir „paauglius“, bei pagal svaigiūjų medžiagų vartojimo pobūdį – į „eksperimentuojančius“ ir „pastoviai svaigiąsias medžiagas vartojančius asmenis“. „Eksperimentinis“ svaigiųjų medžiagų vartojimas būdingesnis jaunimui. Pateiksime argumentus apie narkotikų ir alkoholio žalą, kodėl vertėtų mesti ir net nepradėti vartoti. Orientuosimės į jaunus iki 18 metų vaikinus ir merginas.

  • Marketingas Referatai
  • 2012 m.
  • 20 puslapių (3480 žodžių)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 55 KB
  • Socialinis marketingas. Žalingi įpročiai ir sveiko gyvenimo ugdymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Socialinis marketingas. Žalingi įpročiai ir sveiko gyvenimo ugdymas. (2012 m. Birželio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialinis-marketingas-zalingi-iprociai-ir-sveiko-gyvenimo-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:01