Socialinių paslaugų teikimo principai


Sociologijos skaidrės. Socialinių paslaugų teikimo principai. Seminaras. Savanoriškumas. Organizuoti paslaugų teikimą konkrečiam asmeniui būtinas jo prašymas. Adekvatumas. Teikiamos paslaugos turi geriausiai atitikti įvertintus kliento poreikius. Savipagalbos skatinimas. Socialinės paslaugos turi ugdyti asmens savarankiškumą. Požiūris į visumą. Teikdamas paslaugas darbuotojas turi matyti ir pažinti visą savo kliento aplinką. Lankstumas. Pagalba turi būti keičiama, koreguojama priklausomai nuo konkrečios vietos. Tęstinumas. Sudarant pagalbos teikimo. Normalizavimas. Paslaugos turi būti tokios, kad asmuo galėtų gyventi kuo normalesnį gyvenimą pagal savo galimybes. Bendradarbiavimo principas. Jis yra tiesiogiai susijęs su aktyvinimo. Teikiant socialines paslaugas gyventojams. Kiekvienas asmuo – tiek vaikas. Užduotis. Pasiskirstome grupėmis (žiema.

  • Sociologija Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (470 žodžių)
  • Sociologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 50 KB
  • Socialinių paslaugų teikimo principai
    10 - 8 balsai (-ų)
Socialinių paslaugų teikimo principai. (2015 m. Gruodžio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialiniu-paslaugu-teikimo-principai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:19