Socialinių tyrimų projektinis darbas: Klientų atsiliepimai apie Radisson Blu Hotel Lietuva


Sociologijos kursinis darbas. Įvadas. Klientų nuomonių analizė. Klientų nuomonė apie viešbučio kambarius4 1. 2. Klientų nuomonė apie viešbutyje teiktą maistą. Klientų nuomonė apie viešbučio kambarius. Klientų nuomonė apie viešbutyje dirbantį personalą. Klientų nuomonė apie viešbučio baseinus ir paplūdimį. Klientų nuomonė apie viešbučio buvimo vietą. Išvados. Literatūros sąrašas.


Vilniaus centre, netoli senamiesčio ir lengvai pėsčiomis pasiekiamų viešojo transporto taškų įsikūręs viešbutis „Radisson Blu Hotel Lietuva“ yra patogi vieta apsigyventi ir siūlo daugybę įvairiausių paslaugų. 291 viešbučio kambaryje ir apartamentuose yra plokščio ekrano televizoriai, nemokamas spartusis belaidis internetas ir patogūs modernaus skandinaviško stiliaus baldai. Kviečiama užsukti į vietinį restoraną ir paragauti specialiųjų nacionalinių ir kitų šalių patiekalų arba pasinerti į sporto salės, pirties, SPA arba grožio salono teikiamus malonumus. Su 17 erdvių ir puikiai įrengtų susitikimams skirtų salių šis viešbutis yra puiki vieta organizuoti konferencijas ar specialius renginius, tai yra didžiausią konferencijų centrą turintis viešbutis Vilniaus mieste. 

Darbo tikslas – išanalizuoti viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ klientų atsiliepimus.

Darbo uždaviniai:

1. Nustatyti klientų nuomonę apie viešbutį „Radisson Blu Hotel Lietuva“.

3. Apžvelgti tai, ko klientai pasigenda gyvendami šiame viešbutyje.

1. Internetinių šaltinių analizė, taikyta aprašant įmonės teikiamas paslaugas, klientų atsiliepimų analizę bei pateikiant interjero nuotraukas.

3. Interneto šaltinių analizavimo metodas naudotas analizuojant klientų atsiliepimus apie teikiamas paslaugas.

Įmonės darbo laikas 11 - 23 val., visomis savaitės dienomis. Vietų skaičius – 80 (lauko kavinėje – 20). Taip pat įmonė siūlo šias paslaugas: maisto pristatymą į namus, lauko kavinę ir terasą, staliukų rezervaciją. Čia siūloma skanauti beveik 40 rūšių picų ir daug įvairių kitų patiekalų: užkandžių ir salotų, sriubų, karštų žuvų, vištienos, mėsos ar miltinių patiekalų bei gardžių desertų.

Įmonėje dirba tokie darbuotojai: 3 picų kepėjai, 1 šaltųjų ir desertinių patiekalų virėja, 1 karštųjų patiekalų virėja, 2 indų plovėjai, administratorė, 1 barmenas, 5 padavėjos, valytoja, vairuotojas. Dirbama pamainomis, pamaina yra 8 val.

Daržovių skyrius. Daržovės ir vaisiai užsakomi švieži, šaldyti ar konservuoti. Laikomi atskiruose nuo mėsos ir žuvies šaldytuvuose. Į virtuvę didžioji dalis daržovių patenka nuvalytos ir nuplautos, todėl pirminis apdorojimas nesukelia daug problemų. Valymas atliekamas rankiniu būdu, specialiais įrankiais – skustukais, gremžtukais. Pjaustoma rankomis – peiliu. Darbo vietoje yra stalas, šaldytuvas, sulčiaspaudė, įvairūs indai, įrankiai ir plovimo kriauklė. Apdorotos daržovės toliau panaudojamos patiekalams gaminti.

  • Sociologija Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1802 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sociologijos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 69 KB
  • Socialinių tyrimų projektinis darbas: Klientų atsiliepimai apie Radisson Blu Hotel Lietuva
    10 - 2 balsai (-ų)
Socialinių tyrimų projektinis darbas: Klientų atsiliepimai apie Radisson Blu Hotel Lietuva. (2015 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/socialiniu-tyrimu-projektinis-darbas-klientu-atsiliepimai-apie-radisson-blu-hotel-lietuva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:43