Sociologinis tyrimas


Sociologijos skaidrės. Problemos apibrėžimas. Tema. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo metodas. Hipotezė. Duomenų analizė. Išsilavinimas. Šeimos narių kiekis. Šeimyninė padėtis. Vairuotojo pažymėjimas. Parkavimo vieta. Šeimos pajamos. Buto dydis. Būsto kaina. Būsto vieta. Būsto vietos aplinka. Būsto statybos kokybė. Būsto saugumas. Būsto komforto lygis. Būsto išplanavimas. Pasirinkimo kriterijai. Būsto išorinės sienos. Būsto langai. Būsto stogas. Būsto sienų išorinis fasadas. Būsto vidinės pertvaros tarp butų. Būsto pertvaros tarp kambarių. Būsto pertvaros tarp lubų. Statybų kokybė. Būsto įrengimo lygis. Būsto erdvės išplanavimas. Būsto vertinimas. Būsto privalumai. ir trūkumai. Aplinkos ir infrastruktūros privalumai. Aplinkos ir infrastruktūros trūkumai. Komforto elementai. Teritorijos saugumas. Kaimynų bendruomenė. Ko dar trūksta Burbiškėse? Potencialus Venecija. lt būsto pirkėjas. Išvados. Anketa.


„burbiškių“ gyvenamųjų namų kvartalo patrauklumas, bei pagrindiniai gyventojų pasirinkimo kriterijai.

Nekilnojamojo turto versle sėkmė dažniausiai priklauso nuo potencialaus pirkėjo poreikių, lūkesčių ir galimybių žinojimo. Įmonėms, kurių verslas – būsto statyba, prekyba būstu, ypač svarbu nuolat stebėti klientų poreikius, galimybes ir operatyviai reaguoti į pasikeitimus. Svarbiausias klausimas, leidžiantis sėkmingai vystyti šį verslą – kaip interpretuoja sąvoką „svajonių būstas“ potencialus pirkėjas, kokie yra pagrindiniai rodikliai, apibūdinantys būstą, ir kurie iš jų dažniausiai lemia pasirinkimą.

Potencialių būsto pirkėjų poreikių, lūkesčių bei galimybių apžvalga, siekiant nustatyti „svajonių būsto“ įvaizdį, kurį susikūrė „Burbiškių“ gyvenamųjų namų kvartale gyvenantys žmonės.

Tyrimo objektu yra pasirinkti „Burbiškių“ gyvenamųjų namų gyventojai, kurie nuosavybės teisėmis įsigijo butus šiame kvartale.

Venecija.lt - tai naujas nekilnojamojo turto vystytojo gyvenamųjų namų projektas, kuris yra statomas visai šalia „Burbiškių“ kvartalo. Šis projektas yra orientuotas į tokio pačio tipo pirkėjus, kaip ir „Burbiškių“ būstų savininkai. Siekiant įvertinti potencialių Venecija.lt projekto pirkėjų poreikius, bei atrankos kriterijus renkantis būstą, būtų tikslinga nustatyti „burbiškiečių“ pasirinkimo kriterijus, kuriais remdamiesi jie įsigijo butus „Burbiškių“ kvartale, kadangi panašiais kriterijais remsis ir Venecija.lt projekto pirkėjai.

Šio tyrimo tikslas yra, išsiaiškinant pagrindinius „Burbiškių“ kvartalo gyventojų būsto pasirinkimo kriterijus ir statistinio gyventojo įvaizdį, bei “nupiešti” potencialaus Venecija.lt projekto pirkėjo portretą ir pageidaujamus projektinius Venecija.lt projekto sprendinius.

Sociologinis tyrimas. (2014 m. Birželio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/sociologinis-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:26