Sodybos verslo planas


Marketingo verslo planas. Iį „akmena“ verslo planas. Verslo idėja. Marketingo planas. Vartotojai. Paslaugos kainos. Paslaugos aprašymas. Organizacinis planas. Finansinis planas. Ekologija ir darbų sauga. Rizikos įvertinimas. Literatūra.


Segmentuojant pagal demografinį kriterijų, rinka yra skaidoma pagal įvairius demografinius požymius: amžių, šeimos dydį, išsilavinimą, pajamų dydį ir panašiai.

Nors amžius nėra svarbiausias veiksnys, įtakojantis sodybos „Akmena“ teikiamų paslaugų paklausą, bet prognozuojama, kad pagrindiniai vartotojai bus vidutinio amžiaus 35 – 50 metų žmonės. Čia gali atvykti pailsėti šeimos su vaikais ir verslo reikalais apsilankę žmonės. Manoma, kad šie klientai bus pasiturintys, gaunantys žymiai aukštesnes negu vidutines pajamas. Jie nereikalauja didelės prabangos kambariuose, juos tenkina maloni, tvarkinga aplinka ir nepriekaištingas aptarnavimo lygis.

Sodybos verslo planas. (2013 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/sodybos-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:35