Šokio pedagogikos praktika


Menų praktikos ataskaita. Edukologijos dėstytojo įvertinimas.  Psichologijos dėstytojo įvertinimas. Didaktikos dėstytojo įvertinimas. Sveikatos ugdymo dėstytojo įvertinimas. Suminis pažymys.  pravestų šokio pamokų refleksija Edukologijos dėstytojo įvertinimas.  Psichologijos dėstytojo įvertinimas. Didaktikos dėstytojo įvertinimas. Sveikatos ugdymo dėstytojo įvertinimas. Suminis pažymys. Mokinio asmenybės bruožų, jo savijautos mokykloje aprašymas  Psichologijos dėstytojo įvertinimas. Sveikatos ugdymo dėstytojo įvertinimas. Suminis pažymys. Edukologijos dėstytojo įvertinimas.  Psichologijos dėstytojo įvertinimas. Didaktikos dėstytojo įvertinimas. Sveikatos ugdymo dėstytojo įvertinimas. Suminis pažymys. Ugdymo problemos aprašymas  Psichologijos dėstytojo įvertinimas. Didaktikos dėstytojo įvertinimas. Sveikatos ugdymo dėstytojo įvertinimas. Suminis pažymys. Praktikos refleksija Edukologijos dėstytojo įvertinimas.  Psichologijos dėstytojo įvertinimas. Didaktikos dėstytojo įvertinimas. Sveikatos ugdymo dėstytojo įvertinimas. Suminis pažymys. Galutinis įvertinimas.


Šokių pamoką vedžiau 8 klasei. Pamokos tikslas –pakartoti prieš tai išmoktus lietuvių liaudies šokio žingsnelius.Po pamokos pristatymo su mokiais atlikau apšilimą, pagal nuotaikingą muziką, kuri labai patiko mokiniams, ir su mielo norėjo darė viską ką rodžiau. Apšilimui atlikome visiems stovint rate, kad tiek mokiniai tiek aš juos matyčiau. Apšilimui naudojau tempimo pratimus įvairius šuoliukus. Po poros parodytų manimi apšilimo pratimu, kiekvienas mokinys pridurdavo po vieną savo mėgstama pratimą kuri visį atlikinėjo. Po apšilimo su mokiniais susėdome į ratuką ant žemės ir pradėjom trumpa pokalbį tam kad sužinočiau ka vaikai jau yra išmoke ir ka mokosi dabar. Klausinėjau kokius žingsnelius jau moka atliktį ir kurie jiem labiausiai patinka, kokius juos žino ir panašiai. Kiekvienas norėjo pašnekėti, pasakyti kas ką žino. Padiskutavus paprašiau visų atsistoti ir išsirikiuoti istrižai salės kampe kad galetume pakartoti jau jų išmoktus šokio žingsnelius bei jūnginius. Vaikai noriai atsistojo ir greitai nubėgo susirikiavo ir tik muzikai pradėjus groti pradėjome šokti tai yra atkartoti prieš tai šoktus junginius lietuvių liaudies šokio bei žingsnelius.

Per visą pamoką mokiniai šoko su entuziazmu , buvo užsidege bei matesi tas kad jiem tai teikia malonuma .

Apibendrinant, noriu pastebėti, jog mokiniams nebuvo sudetinga atkartoti pieš tai išmoktus žingsnelius bei žingsneliu kombinajas sugalvotas manimi, kurie buvo sugalvoti iš jiems puikiai pažystamu žingsniukų. Aiško buvo ir tokių, kuriems neviskas sekėsi, bet visi stengėsi, ir bandė viską gan taisyklingai atlikti.

Šokio pedagogikos praktika. (2015 m. Sausio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/sokio-pedagogikos-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:11