Šokolado gaminių pervežimo maršrutu Briuselis - Kaunas analizė


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Maršrutų sudarymas. Automatiškai sudarytas maršrutas. Rankiniu būdu sudarytas maršrutas. Rankiniu būdu sudarytas ilgiausias maršrutas. Maršrutų palyginimas. Krovinio analizė. Transporto priemonės analizė. Krovinio pervežimui reikalingų dokumentų analizė. Vairuotojo dokumentų analizė. Transporto priemonės dokumentų analizė. Krovinio dokumentų analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Sudarykite tris skirtingus maršrutus atsižvelgiant į pakrovimo ir iškrovimo punktus, atliekant krovinio pervežimą per skirtingas valstybes, vairuotojų darbo ir poilsio laiko rėžimų reikalavimus, kelionės trukmę ir vairavimo laiką, kuro sąnaudos ir kaina, krovinio pakrovimo datą ir laiką.

Vairavimo laiką sudarykite atsižvelgiant į vairuotojo darbo ir poilsio rėžimą.

Degalų kainą įveskite atsižvelgiant į pakrovimo šalyje vyraujančius tarifus.

Degalų sąnaudas nustatykite vienam kilometrui atsižvelgiant į pasirinktą transporto priemonę.

Temos aktualumas. Belgiškas šokoladas yra vienas geriausių ir labiausiai pripažintų pasaulyje. Šiam aukščiausios kokybės šokoladui pagaminti nenaudojami konservantai, dažikliai ir kiti nenatūralūs maisto priedai. Lietuvos rinkoje nėra panašios kokybės šokolado gaminių, todėl belgiškas šokoladas būtų rimtas konkurentas Lietuvos maisto produktų rinkoje, kuris paskatintų Lietuvos šokolado gamintojus gaminti geresnės kokybės šokoladą, o vartotojas turėtų didesnį pasirinkimą.

Temos problematika. Kaip tinkamai supakuoti ir pervežti šokolado gaminius, kad jie neprarastų fizinių ir cheminių savybių.

Kaip krovinio pakuotė daro įtaką šokolado fizinėms ir cheminėms savybėms?

Kokiais kriterijais remiantis pasirenkama transporto priemonė?

Kaip pasirinkti optimaliausią maršrutą Briuselis (Belgija) – Kaunas (Lietuva)?

Darbo tikslas. Šokolado gaminių pervežimo iš Briuselio (Belgija) į Kauną (Lietuva) analizė.

Darbo objektas. Maršruto Briuselis (Belgija) – Kaunas (Lietuva) analizė

Darbo uždaviniai:

Nustatyti tinkamą šokolado gaminių gabenimo metodą.

Pasirinkti tinkamą transporto priemonę šokolado pervežimui.

Išanalizuoti optimalų maršrutą Briuselis (Belgija) – Kaunas (Lietuva).

Vairuotojo darbo laikas. Remiantis Europos šalių susitarimu dėl kelių transporto priemonių ekipažų, važinėjančių tarptautiniais maršrutais darbo (AETR) yra sudaromas vairuotojų darbo laiko grafikas. AETR pateikta, kad vairuotojo kasdieninio vairavimo trukmė negali viršyti 9 val. Ir po 4,5 valandos vairavimo vairuotojas turi padaryti ne mažesnę nei 45 min. pertrauką, jeigu jis nepradeda naudoti poilsio laikotarpio.

Įmonės darbo pradžios laikas yra 06:00, todėl vairuotojas išvažiuoja 06:00. Pagal vairuotojų darbo laiko grafiką, poilsio laikotarpis prasideda 15:45.

Važiavimo greitis. Dėl skirtingų KET Europos šalyse ir kitų numatomų aplinkybių sąlygojančių transporto priemonės greičio kaitą maršrute yra pasirenkamas optimalus vidutinis greitis.

Degalai. Vilkiko Mercedes-Benz Actros 1845 LS kuro talpa yra 1280 l, o vidutinės pakrauto sunkvežimio vidutinės kuro sąnaudos yra 31,0l/100 km.

Kainos. Remiantis fuel-prices-europe.info duomenimis 2015 m. rugsėjo 28 d. 1 litro dyzelinio kuro kaina buvo 1,001€. Atėmus pridėtinės vertės mokestį - 21%, gaunama 0,79€ dyzelinio kuro kaina už litrą.

Naudojantis Microsoft AutoRoute2013 programa buvo sudarytas automatinis maršrutas Briuselis (Belgija) – Kaunas (Lietuva). Nuvažiuojami 1698,7 kilometrai per 1 dieną, 7 val. ir 26 minutes. Vien tik važiavimo laiko – 15 val. 41 min. Kaina 416,00 €./

Šaltinis: paveikslėlis sudarytas autoriaus naudojantis Microsoft AutoRoute2013 programa

Automatiškai sudarytu maršrutu važiuojama per Nyderlandus, Vokietiją, Lenkiją. Iš Briuselio išvažiavus 06:00 (GMT +1), Nyderlandų siena kertama 07:00. Vokietijos ir Nyderlandų siena pravažiuojama 07:40. 10:30 prasideda 45 min. pertrauka vairuotojui po 4,5 val. važiavimo. 13:40 išvažiuojama iš Vokietijos į Lenkiją ir 15:45 val. baigiama darbo diena, prasideda vairuotojo poilsio laikas. Antrą dieną iš Lenkijos važiuojama link Lietuvos sienos. 10:32 prasideda 45 min. pertrauka vairuotojui po 4,5 val. važiavimo. Į Lietuvą įvažiuojama 13:14 (GMT +2) ir krovinys Kaune pristatomas 14:26.

Naudojantis Microsoft AutoRoute2013 programa buvo sudarytas trumpiausias maršrutas Briuselis (Belgija) – Kaunas (Lietuva) rankiniu būdu. Nuvažiuojami 1648,2 kilometrai per 2 dienas, 3 val. ir 13 minučių. Vien tik važiavimo laiko – 21 val. 13 min. Kaina 430,64 €.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (7209 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2893 KB
  • Šokolado gaminių pervežimo maršrutu Briuselis - Kaunas analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Šokolado gaminių pervežimo maršrutu Briuselis - Kaunas analizė. (2016 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/sokolado-gaminiu-pervezimo-marsrutu-briuselis-kaunas-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:48