Šokolado „Karūna“ pirkimo proceso tyrimas prekybos centre Maxima


Vadybos tyrimas. Įvadas. Produkto aprašymas. Stebėjimo veiklos vertinimas. Vartotojo elgsenos analizė. Tikslinio segmento pagrindimas. Vartotojų sprendimo pirkti priėmimo proceso analizė. Išvados, apibendrinimas. Literatūros šaltinių sąrašas.


Atliekant šį stebėjimą iš viso buvo apklausta (tyrimo imtis) buvo 32 žmonės. Pagal jų elgesį buvo atliktas subjektyvus vartotojų demografinis ir psichografinis segmentavimas ir nustatytos tikslinės vartotojų grupės:

•ganėtinai aukštas pajamas uždirbantys, kultūringi ir rafinuoti, skonį ir kokybę vertinantys jauni darbingo amžiaus žmonės;

•aktyvūs, turtingų tėvų paaugliai, studentai;

•geru prekės ženklu pasitikintys pencininkai.

Kalbant apie tolimesnes tyrimo galimybes, manau reikėtų gerokai padidinti tyrimo imtį (iki 500 vartotojų). Taip pat, kad išsiaiškinti pirkimo priežastis reikėtų atlikti pačių vartotojų apklausą ar anketavimą. Visos šios tyrimo galimybės leistų gauti daugiau informacijos, kurios dėka būtų galima sužinoti tiklsingus ir objektyvius produkto pirkimo rezultatus.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2013 m.
  • 5 puslapiai (1196 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 173 KB
  • Šokolado „Karūna“ pirkimo proceso tyrimas prekybos centre Maxima
    10 - 2 balsai (-ų)
Šokolado „Karūna“ pirkimo proceso tyrimas prekybos centre Maxima. (2013 m. Gruodžio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/sokolado-karuna-pirkimo-proceso-tyrimas-prekybos-centre-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:17