Šokolado Karūna prekės analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Prekės analizė. Prekės ženklo koncepcija. Reklamos raida ir strategijos. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


TIKSLAS: Išanalizuoti ir įvertinti „Karūna“ šokolado grupės reklamos kampanijos sąveiką su kitais marketingo komplekso elementais, jų privalumus ir trūkumus, įvardinti galimus tobulinimo sprendimus.

Gyvavimo ciklo stadija, prekių grupės,asortimentas, charakteristikos

Yra ir kitų konkurentų. Tai „Pergalė“, „Laima“.

Tai raudoname fone esanti auksinė karūna su užrašu „Karūna“.

Prekinio ženklo komunikacija, simbolika

Pagrindinis tikslas yra išgyvenimas. Šis tikslas įmonei iškyla tada, kai rinkoje yra daug gamintojų, didelė konkurencija arba dažnai keičiasi vartotojų poreikiai. Tačiau šis tikslas yra trumpalaikis.

Konkurentų skaičius: jų nėra daug. Tai „Sostinės“, „Pergalės“, „Vilniaus“, „Laimos“ šokoladai.

Išmokome analizuoti ir vertinti marketingo komplekso privalumus ir trūkumus.

Šokolado Karūna prekės analizė. (2015 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/sokolado-karuna-prekes-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:02