Šokolado kavinė verslo planas


Verslo verslo planas. Įvadas. Uab „Dievų maistas“ charakteristika. Uab „Dievų maistas“ strateginis planas. Įmonės misija ir tikslai. Įmonės vidinės ir išorinės aplinkos įvertinimas. Konkurencinės aplinkos analizė. Stipriųjų ir silpnųjų pusių (SSGG) analizė. Uab „Dievų maistas“ organizacinė struktūra. Uab „Dievų maistas“ vadovavimo stilius. Išvados. Literatūra.


Nuo seno kakava ir šokoladas buvo tarsi „prabangos“ simbolis. Ilgą laiką šokoladas buvo prieinamas tik labai turtingiems žmonėms: gamyba sudėtinga,    o sudedamosios dalys – labai brangios. Šokoladu mėgautis galėjo ne kiekvienas. Tik XIX amžiuje konditeriai sugebėjo pagaminti beveik šiuolaikinio šokolado produktą. XX amžiuje, staigiai atpigus kakavai ir cukrui, šokoladas tapo prieinamas visiems. Todėl pradėta gaminti daug nekokybiško šokolado.

Lietuvoje yra nemažai įmonių, kurių veikla šokolado bei šokoladinių saldainių gamyba, tačiau tikrai ne visos sugeba ir nori gaminti tikrą, kokybišką šokoladą. Būtent dėl šios priežasties ir kilo idėja atidaryti šokolado kavinę, kurioje būtų galima ragauti bei įsigyti išsinešimui įvairių rūšių šokolado, taip pat ir šokoladinių saldainių.

Steigiamos įmonės juridine forma pasirinkta uždara akcinė bendrovė. Registruojant uždarą akcinę bendrovę yra vadovaujamasi Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymu. UAB privalumai yra tie, kad įstatinis kapitalas nėra didelis (ne mažesnis kaip 10 tūkst. Lt), bendrovės steigėjai gali būti ir fiziniai, ir juridiniai asmenys, kiekvienas bendrovės steigėjas turi įsigyti jos akcijų ir tapti bendrovės akcininku ir yra ribota akcininkų turtinė nuosavybė, t.y. bendrovės akcininkas, nepasisekus verslui, rizikuoja tik tuo turtu, kurį įneša į bendrovę. Bendrovės turtas yra atskirtas nuo akcininkų turto. Akcininkai turi tiek įtakos, kiek jiems priklauso bendrovės akcijų. Svarbiausius sprendimus, tarp jų ir formuojant valdymo organus, priima akcininkai balsuodami, o kiekvieno jų balsų skaičius priklauso nuo turimų akcijų. UAB privalomi valdymo organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas ir administracijos vadovas. (paskaitų medžiaga)

Įmonės veiklos pobūdis yra gaminti įvairios rūšies šokoladą ir parduoti jį vartotojams. Yra žinomos pagrindinės trys šokolado rūšys: juodasis, pieniškas ir baltasis šokoladas. Skirtingas šokoladas skiriasi savo skoniu ir sudėti, todėl pagrindinės šokolado rūšys gali turėti įvairių porūšių. Todėl yra puiki galimybė atrasti ir pateikti naujų šokolado skonių.

Steigiamoje šokolado kavinėje bus galima įsigyti tiek aukštos kokybės, tiek žemesnės kokybės šokolado. Nors pagrindinė gamyba bus orientuota į aukštos kokybės šokolado gamybą ir pardavimą didesnėmis kainomis, tačiau atsižvelgiant į ekonominę situaciją bus gaminamas ir žemesnės kokybės šokoladas už priimtinesnę, mažesnę kainą. Todėl tikimasi pritraukti tiek didesnes pajamas gaunančius, tiek mažesnes pajamas gaunančius vartotojus. Be to kavinėje bus kuriami ir naujo skonio šokolado receptai, todėl vienų iš pagrindinių lankytojų tikimasi sulaukti šokolado gurmanų.

Svarbus yra vietos parinkimas. UAB „Dievų maistas“ planuojama steigti Kaune, Laisvės alėjoje. Patalpos bus nuomojamos. Jų dydis turėtų būti nuo apie 136 kv. m. 60 m2 bus skiriama salei su staliukais, 40m2 virtuvei, 16m2 sandėliui, 20m2 tualetams. Ši vieta pasirinkta todėl, kad Laisvės alėja yra Kauno miesto centre, visiems gerai žinoma vieta. Taip pat yra patogus privažiavimas tiek nuosavu, tiek viršuoju transportu. Laisvės alėjoje lankosi daug žmonių.

Strateginio plano sudarymas numato visų pirma išorinės aplinkos analizę, kuri apima:

Įmonės misija yra skatinti šokolado pažinimo poreikį, suteikti galimybę pasimėgauti kokybišku šokoladu bei naujais jo skoniais. Tuo pačiu siekti, kad žmonės pradėtų vertinti kokybišką šokoladą.

Sukurti jaukią vietą, kurioje būtų galima smagiai praleisti laiką, mėgaujantis šokoladu;

Sukurti naujų skonių šokolado receptus;

Formuojant įmonės tikslus svarbu laikytis pagrindinių principų;

Turi būti kontroliuojama, kaip tų tikslų laikomasi.

Vidiniai veiksniai įmonės valdymą veikia iš vidaus, todėl juos pakreipti norima kryptimi yra lengviau negu išorinius veiksnius. Kadangi išoriniai veiksniai įmonę veikia iš išorės, todėl juos kontroliuoti yra sudėtingiau. Visgi įmonės vidinius veiksnius apibūdinti yra gana sudėtinga, nes nėra dviejų visiškai vienodų įmonių. Kiekviena iš jų skiriasi savo tikslais, struktūra, valdymu ir pnš. Tačiau yra išskiriami keli pagrindiniai vidiniai veiksniai:

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (3658 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 36 KB
  • Šokolado kavinė verslo planas
    10 - 4 balsai (-ų)
Šokolado kavinė verslo planas. (2015 m. Birželio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/sokolado-kavine-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:01