Šokolado rinkos Lietuvoje analizė


Sokolado rinka lietuvoje. Karunos konkurentai rinkoje.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Šokoladas. Bendra informacija apie įmonę. Rinkos patrauklumo analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis ir augimas. Rinkos kaštų struktūra. Rinkai būdinga paskirstymo sistema. Esminiai sėkmės veiksniai. Rinkos pelningumas. Rėmimas. Vartotojų analizė. Rinkoje egzistuojantys segmentai. Skirtingų segmentų motyvacija. Nepatenkinti poreikiai. Konkurentų analizė. Konkurentų identifikavimas. Konkurentų įvertinimas. Makroaplnkos analizė. Ssgg analizė ir problemų identifikavimas. Išvados. Literatūra.


Šiame darbe atliksiu Lietuvos šokolado rinkos analizę. Analizuosiu dabartinę Lietuvos šokolado rinką, kurią sudaro Lietuvos šokolado gamintojai bei importuoti šokoladai, bei šokaladiniai saldainiai dėžutėse. Analizei atlikti pasirinkta Lietuvos įmonė, gaminanti šokoladą, UAB „Kraft Foods Lietuva“ ir jos pagrindinis prekinis ženklas „Karūnos“ šokoladas.

Tiklsas – atlikti Lietuvos šokolado rinkos analizę, aptarti rinkos patrauklumo, vartotojų, konkurentų, bei aplinkos tendencijas.

Darbo uždaviniai:

1.Identifikuoti Lietuvos šokolado rinką, nustatyti jos dydį ir augimą.

2.Nustatyti rinkos kaštų struktūrą.

3.Nustatyti naudojamus paskirstymo kanalus ir jų struktūrą.

4.Aptarti Lietuvos šokolado rinkos struktūrinį pelningumą.

5.Idenfikuoti segmentus ir atlikti motyvacijos analizę bei nustatyti vartotojų poreikius.

6.Idenfikuoti konkurentus ir juos įvertinti.

7.Išanalizuoti Lietuvos šokolado rinkos aplinką, aprašyti tendencijas ir potencialius įvykius.

Šokolado rinkos Lietuvoje analizė. (2014 m. Gegužės 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/sokolado-rinkos-lietuvoje-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:40