Soliariumai ir įdegis verslo planas


Verslo verslo planas. Santrauka. Verslo aprašymas. Teikiamos paslaugos. MEGASUN lempų kainos. Rinkodara. Rinkos apžvalga. Rinkos išskyrimas. Konkurencijos analizė. UAB „KRISTISUN“ konkurentai. Rinkodaros planas. Vadyba. Savininkai ir valdytojai. Organizacinė įmonės struktūra. Finansinė dalis. Finansavimo poreikis ir šaltiniai. Tiesioginės išlaidos horizontaliam soliariumui. Tiesioginės išlaidos vertikaliam soliariumui. Įmonės darbuotojų darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos. Ilgalaikio turto nusidėvėjimas. Netiesioginių išlaidų prognozė. Teikiamų paslaugų gamybinių savikainų prognozės. Veiklos sąnaudų prognozė. Teikiamų paslaugų komercinių savikainų prognozės. Pardavimo pajamos. Pelno (nuostolio) prognozė. Pvm prognozė. Pinigų srautų prognozė. Prognozuojamas balansas. Literatūros sąrašas.


UAB „KRISTISUN“ dirbs patogiu klientams laiku, t.y. kiekvieną darbo dieną nuo septynių valandų ryto iki dešimtos valandos vakaro.

Kaip jau minėta, UAB „KRISTISUN“ įsikūrė Vilniuje, Naujamiestyje trijų aukštų pastato pirmame aukšte esančiose patalpose. Tikslus adresas: Šermūkšnių g. 9, Vilnius. Tai yra puiki darbo vieta įmonei, užsiimančiai tokio pobūdžio veikla, nes įėjimas į patalpas yra iš gatvės pusės. Todėl čia kasdien praeinantys žmonės galės matyti viliojančia ant durų iškabintą reklaminę iškabą, kuri turėtų pritraukti klientų ir pirkėjų dėmesį. Tad reikia juos sudominti teikiamomis paslaugomis, jų kokybę ir patraukliomis kainomis.

Reklama, Abonementai galioja visuose SOLISUN soliariumų centruose, neribotą laiką ir nėra vardiniai

100 Lt vertėsMigdolinis abonementas 15% nuolaidaKaina 85 Lt150 Lt vertėsViliojantis abonementas 20% nuolaidaKaina 120 Lt

Kainų politika. UAB „KRISTISUN“ įeidama į rinką ir nustatydama savo paslaugų ir prekių kainas taikys į konkurentus orientuotą strategiją. Todėl bus stebimos konkurentų siūlomos kainos. Bendrovė, nustačiusi žemesnes kainas nei konkurentai, sieks užimti kuo didesnę rinkos dalį. Kai įmonė užsitikrins vietą rinkoje, pereis prie kainos ir kokybės strategijos, pagal kurią prekės kaina atitiks prekės kokybę.

Tas pats bus ir su naujais gaminiais, t.y. įmonė įvesdama į rinką naują gaminį naudos į konkurentus orientuotą kainų strategiją, o vėliau stengsis, kad gaminio kaina atitiktų jo kokybę.

Įmonei pasirinkus į konkurentus orientuotą kainų strategiją beliktų nustatyti konkrečias kainas. Priimant sprendimus, susijusius su konkrečios kainos nustatymu, įtakos turėtų šie veiksniai:

Be to vyrauja asmeninis pardavimas - klientas su darbuotoju užmezga glaudų bendravimo ryšį. Todėl darbuotojas turi būti malonus, paslaugus ir mandagus su klientais. Specialistas, teikiantis paslaugą ar parduodantis prekę, gali konsultuoti savo klientą su paslaugą/preke susijusiais klausimais, gali duoti naudingų patarimų. Jei klientas liks patenkintas atlikta paslauga, įsigyta preke ir maloniu elgesiu, jis gali tapti potencialiu klientu.

Reklama ir rėmimas. Įmonė veiklos pradžioje vykdys nelabai aktyvią reklamos politiką, nes neturės tam daug lėšų, tačiau stengsis, kad ta reklama būtų kuo efektyvesnė, kad įmonė praneštų apie savo egzistavimą, surastų kuo daugiau klientų ir gautų pripažinimą. UAB „KRISTISUN“ pasirinko tradicinį reklamos būdą – spaudą ir pardavimų skatinimą.. Buvo apsiribota tik šiais klientų skatinimais, nes, kaip yra žinoma, spauda iki šiol yra lyderė reklamos srityje ir jos kainos yra prieinamos.

Skelbimai, lankstinukai bei skrajutės parengtos savo jėgomis, be reklamos agentūrų pagalbos.

Įmonėje darbuotojų skaičius nedidelis – 7 darbuotojai, kuriems vadovauja direktorius. Įmonė ypač didelį dėmesį skiria samdydama aptarnaujantį personalą, atsižvelgia į jų bendravimą su žmonėmis, ar moka pateikti reikiamą informaciją.

Direktoriaus pareigas atliks kvalifikuotas ir pakankamą patirtį įmonės valdymo srityje turintis žmogus, kuris tuo pačiu išmanys ir buhalterio, ir administratoriaus darbą, bei teikiamas paslaugas.

Planuoti, vadovauti, kurti darbo vietas, rūpintis darbuotojų priėmimu ir atleidimu, vidaus tvarkos taisyklėmis, darbuotojų darbo vertinimu, materialine ir asmenine gerove, kontroliuoti, domėtis konkurentų veikla ir atlikti kitas jo kompetencijai priskirtas pareigas.

Kitos svarbesnės pareigos, einančios po direktoriaus, yra vadybininkas ir buhalteris. Į šias pareigas paskirti žmonės turi būti savo srities specialistai, turėti aukštą kvalifikaciją ir pakankamą patirtį šioje srityje. Jie pavaldūs direktoriui, kaip ir kiti darbininkai.

  • Verslas Verslo planai
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai (5969 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 1241 KB
  • Soliariumai ir įdegis verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Soliariumai ir įdegis verslo planas. (2014 m. Birželio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/soliariumai-ir-idegis-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:11