Spalvos įtaka vartotojo pasirinkimui


Vadybos magistro darbas. Abstract. Įvadas. Spalvų naudojimo marketinge teoriniai aspektai. Spalvinio matymo ir suvokimo samprata. Psichologinis spalvų poveikis vartotojų elgsenai. Spalvinių asociacijų reikšmė. Spalvų reikšmės. Spalvų suvokimą įtakojantys veiksniai. Spalvų vaidmuo priimant pirkimo sprendimus. Prekių spalvų naudojimo marketinge praktinö analizö. Spalvų naudojimo praktinė analizė užsienio kompanijų pavyzdžiu. Lietuvos kompanijų spalvų naudojimo ypatumų analizė. Lietuvos vartotojams kylančių spalvinių asociacijų analizė. Fokus grupės diskusijos rezultatų analizė. Prekių spalvos nustatymo modeliavimas. Spalvos nustatymo modelio kūrimo būtinumo pagrindimas. Spalvos nustatymo modeliavimas. Organizacijos tikslų iškėlimas. Vartotojo identifikavimas. Spalvos parinkimas. Spalvos parinkimo įvertinimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.

  • Vadyba Magistro darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • Gabija
  • 94 puslapiai
  • Vadybos magistro darbai
  • Adobe PDF 2798 KB
  • Spalvos įtaka vartotojo pasirinkimui
    10 - 4 balsai (-ų)
Spalvos įtaka vartotojo pasirinkimui. (2015 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/spalvos-itaka-vartotojo-pasirinkimui.html Peržiūrėta 2017 m. Vasario 24 d. 14:49