Spalvų įtaka mokymo procese


Spalvu itaka mokymuisi. Spalvu reiksme mokymuisi. Spalvu itaka darzelinukuii. Mokymosi spalva.

Psichologijos kursinis darbas. Įvadas. Spalvos. Spalvų teorija. Harmoningos spalvos. J. Iteno spalvų teorija. Matomumas ir skaitomumas. Spalvų savybės. Spalvos parametrai. Spalviniai modeliai. Rgb (red, green, blue). Cmyk. Spalvų sistemos. Ncs – natūrali spalvų sistema. Pagrindinės spalvos. Spalvinis kūnas. Spalvinis apskritimas ir spalvinis tonas. Spalvinis trikampis ir atspalviai. Acc sistema. Spalva. Sodrumas. Šviesumas. Spalvų simbolika. Psichofiziologinis spalvų poveikis. Spalvų schemos praktikoje. Monochromatinės spalvų schemos. Panašių spalvų schemos. Kontrastingų spalvų schemos. Kaip nereikėtų daryti. Išvados. Literatūra.


Dalyvaujant mokymosi kursuose arba juos rengiant, dažniausiai medžiaga yra pateikiama elektroninėje formoje, hipertekstinių dokumentų pavidalu. Hipertekstiniais dokumentais yra labai patogu perteikti įvairią informaciją, kurią galima sujungti su garsu, vaizdo bei video medžiaga, panaudoti įvairius dinaminius ir animacijos elementus. Medžiaga nuo to tampa gyvesnė, įdomesnė, lengviau skaitoma ir įsisavinama. Tačiau norint paruošti gerą ir kokybišką mokymosi medžiagą, reikia žinoti tam tikrus tokios medžiagos ruošimo principus. Lektorius, dėstytojas ar mokytojas, ruošdamas mokymosi medžiagą elektroninėje formoje, dažnai susiduria su įvairiomis problemomis:

• informacinių technologijų naudojimo sunkumai;

• nežinojimas elektroninės medžiagos ruošimo ir dizaino principų.

Nenagrinėsime pirmosios problemos, nes tikslas yra kitas. Mums svarbu suprasti, kad ruošiant elektroninio mokymosi medžiagą, lektorius, dėstytojas ar mokytojas sukurdamas patrauklų hipertekstinių dokumentų dizainą, daro įtaką savo klausytojų, studentų ar mokinių mokymuisi. Turbūt visi žmonės sutiktų, kad jų gyvenime spalvos turi didelę reikšmę. Ir daugelis tyrinėjimų tai patvirtina. Jei lektorius, dėstytojas ar mokytojas žino, kokią įtaką gali padaryti spalva žmogui, tai jis siekdamas užsibrėžtų tikslų į pagalbą gali pasitelkti spalvas. Lektoriaus, dėstytojo ar mokytojo tikslas šiuo atveju – elektroninės mokomosios medžiagos greitas įsisavinimas. Spalva – esminis dizaino elementas.

Tyrimo tikslas: supažindinti eilinį vartotoją su spalvų teorija, spalvos suvokimo dėsningumais.

Spalvų įtaka mokymo procese. (2012 m. Lapkričio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/spalvu-itaka-mokymo-procese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:11