Spalvų psichologija ir reklama


Psichologijos referatas. Spalvų psichologija ir reklama. Šaltos spalvos. Kuriant reklamą arba įmonės prekės ženklą M. Bagdonas pataria. Pažinti savo rinką. Ištirti rinką. Naudoti „saugias“ spalvas. Naudota literatūra ir šaltiniai.


Gyvendami vartotojų visuomenėje nei vienas iš mūsų negali įsivaizduoti nė dienos be reklamos. Jas matome įvairiuose lankstinukuose, internete, laikraščiuose, gauname trumposiomis žinutėmis į telefonus ir t.t. Gamintojai, reklamuodami savo prekes ar paslaugas, stengiasi įbrukti mums visko kuo daugiau, tam panaudodami įvairias priemones. Šiandien aptarsime vieną iš jų – spalvas, kurios nesąmoningai vartotojui sukelia tam tikrų emocijų ir asociacijų. Šis procesas priklauso ne tik nuo žmogaus asmeninės patirties, bet ir nuo šalies tradicijų.

Spalvos, kaip reklamos priemonės, poveikis yra vienas iš didžiausių. Spalva tampa svarbiu daikto išorės ir reklaminio įvaizdžio elementu. Kuo didesnis ir ryškesnis spalvos plotas, tuo jo poveikis didesnis. Norint sukurti patrauklią, efektyvią reklamą, reikia išmanyti spalvų derinimo taisykles. Tai dabar gali padaryti kompiuterinės programos, kurios surenka norimus derinius interjero dažymui, taip pat ir reklamai.

  • Psichologija Referatai
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (1776 žodžiai)
  • Mokykla
  • Psichologijos referatai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Spalvų psichologija ir reklama
    10 - 2 balsai (-ų)
Spalvų psichologija ir reklama. (2014 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/spalvu-psichologija-ir-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:25