Spalvų tarpusavio įtaka reklamoje


Kokios spalvos dera tarpusavyje. Spalvu tarpusavio veika. Spalvu itaka reklamoje. Spalva reklamoje. Kokios spalvos tarpusavyje dera.

Dizaino referatas. Spalvų tarpusavio veikos įtaka reklamoje. Spalva. Spalvos pojūtis. Spalvos suvokimas. Spalvų psichologija. Spalva poveikis reklamoje. Analizė. Spalvų poveikis. Išvados.


Norint sukurti įdomią ir akį patraukiančią reklamą, svarbiausias darbas yra tinkamai sužaisti su spalvomis. Reikia ne tik nuspręsti kelias spalvas naudosime, bet ir žinoti kokios spalvos dera tarpusavyje ir kokios nedera. Svarbu rasti tokį spalvinį sprendimą, kuris būtų malonus akiai, kuriame nebūtų labai daug spalvų, spalvos tarpusavyje derėtų ir gražiai žiūrėtųsi.

Kadangi spalva yra labai svarbi dalis įvairiose srityse (gamtoje, drabužiuose, interjere ir t.t), tai galima teigti, kad ji (spalva) daro didelę itaką ir reklamai. Juk žmogus mieliau rinktųsi spalvingą ir patrauklią reklamą nei nespalvotą (juodai baltą).

  • Dizainas Referatai
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (1436 žodžiai)
  • Dizaino referatai
  • Microsoft Word 134 KB
  • Spalvų tarpusavio įtaka reklamoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Spalvų tarpusavio įtaka reklamoje. (2013 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/spalvu-tarpusavio-itaka-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:13