Specialisto ir paciento bendradarbiavimo reikšmė gydymo efektyvumui


Medicinos skaidrės. Specialisto ir paciento bendradarbiavimo reikšmė gydymo efektyvumui. Gydant ligonius iš pradžių privalo būti žodis. Gydymo paslaugų kokybę lemiantys komponentai. Techninis – techniniai, organizaciniai ir finansiniai sveikatos priežiūros sistemos ištekliai bei funkcionavimas. Bendraudamas su pacientu gydytojas siekia. Sukurti gerą tarpasmeninį. Bendravimo su pacientu svarba. Tarp visų sveikatos. Paprastosios atsitiktinės atrankos būdu atrinktų respondentų apklausos Kauno mieste rezultatai parodė. Metus laiko stebint galvos skausmais besiskundžiančius pacientus. Mokslinis straipsnis. Straipsnio pavadinimas Vilniaus. Tyrimo metodika tyrime naudota Richard Meakin ir John Weinman 2001 m. Straipsnio pavadinimas Kauno miesto gyventojų nuomonės apie pasitenkinimą pirminės sveikatos priežiūros paslaugomis įvertinimas. Paciento bendradarbiavimo su gydytoju svarba. Pacientas šiandien daug labiau išprusęs. Nuo to, kaip laikomasi gydymo rekomendacijų, iš esmės priklauso gydymo rezultatai. Tyrimai rodo, jog pacientai geriausiai laikosi gydytojo rekomendacijų, tais atvejais, kai (cit. Tvarią gydytojo ir paciento partnerystę užtikrinantys veiksniai. Dėmesys asmeniui Gydytojo žinios apie pacientą. Gydytojo ir paciento ryšio sustiprinimas reikšmingai veikia ne tik paciento elgesį ir pasitenkinimą gydymu. Literatūra. Keliauskaitė S.


Sukurti gerą tarpasmeninį ryšį; Pasikeisti informacija; Priimti su gydymu susijusius sprendimus (Ong ir kt., 1995, cit. pagal Žemaitienė ir kt., 2011).

Paprastosios atsitiktinės atrankos būdu atrinktų respondentų apklausos Kauno mieste rezultatai parodė, jog tiriamieji, kuriuos gydytojas: įdėmiai išklausė, skyrė pakankamai laiko bei dėmesio, atsižvelgė į jų nuomonę skirdamas gydymą, visuomet paaiškino apie negalavimą ir skirtą gydymą, buvo statistiškai reikšmingai dažniau patenkinti gautomis paslaugomis nei tie, kurie taip nemanė (Keliauskaitė ir kt., 2012).

Straipsnio pavadinimas: Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų Šeimos medicinos centro gydytojų gebėjimas įgyvendinti pacientų lūkesčius; Tyrimo atlikimo data: nuo 2010 metų balandžio mėnesio iki 2010 metų rugsėjo mėnesio; Tyrimo objektas: 22 Vilniaus PSPC įstaigos, kuriose dirbo keturiasdešimt šeimos gydytojų; Tyrimo tikslas: VUL SK Šeimos medicinos centro šeimos gydytojų gebėjimą įgyvendinti pacientų lūkesčius; Tyrimo uždaviniai: įvertinti bendrą pacientų pasitenkinimą konsultacija; nustatyti atskirus konsultacijos komponentus, kurie įvertinti aukščiausiai, o kurie - žemiausiai, ištirti, kuris konsultacijos komponentas labiausiai lemia bendrą pacientų pasitenkinimą konsultacija.

Tyrimai rodo, jog pacientai geriausiai laikosi gydytojo rekomendacijų, tais atvejais, kai (cit. pagal Žemaitienė ir kt. 2011): jaučiasi iš gydytojo gavę pakankamai informacijos apie tikėtiną ligos trukmę ir patiriamų simptomų priežastis; po konsultacijos nelieka neatsakytų klausimų bei nepatenkintų lūkesčių (Jackson, 2001); gydytojas apibūdinamas, kaip draugiškas, dėmesingas, empatiškas ir rūpestingas (Mateo, 1994).

  • Medicina Skaidrės
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (931 žodis)
  • Medicinos skaidrės
  • MS PowerPoint 449 KB
  • Specialisto ir paciento bendradarbiavimo reikšmė gydymo efektyvumui
    10 - 5 balsai (-ų)
Specialisto ir paciento bendradarbiavimo reikšmė gydymo efektyvumui. (2015 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/specialisto-ir-paciento-bendradarbiavimo-reiksme-gydymo-efektyvumui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:39