Specialiųjų poreikių mokiniai


Pedagogikos kursinis darbas. Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas. Įvadas. Geografijos pamokos aspektai specialiojoje mokykloje. Specialiosios mokyklos mokinių geografinių vaizdinių formavimo psichologiniai ypatumai. Priežasties – padarinių ryšių nustatymas geografijos pamokose. Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimo ir nustatymo tyrimas. Išvados. Literatūra.


Vertinant kiekybiškai, atsakydami į pateiktus klausimus (nustatydami priežasties – padarinių ryšius) mokiniai pasidalijo o apylygias dalis. 35, 3 % apklaustųjų atsakė teisingai. 33 % - nepilnai teisingai ir 32,7 % - visiškai neteisingai.

Manau, tyrimo rezultatus įtakojo tai, kad:

•Sutrikusio intelekto mokiniai greitai pamiršta išdėstytą medžiagą. Būtinas nuolatinis kartojimas.

•Mokiniai geresnius rezultatus parodė atsakydai į pirmus penkis anketos klausimus (juose reikėjo pasirinkti vieną iš duotų atsakymų) ir sekančiuose keturiuose (pabaigti pradėtus atsakymus). Jiems padėjo sufleravimas.

•Mokinių darbas tyrimo metu, mokytojų atsiliepimai, asmeniniai pastebėjimai rodo, kad protiškai atsilikę mokiniai turi potencialių galimybių geriau išmokti geografiją, tik jiems reikia labiau individualios pagalbos, daugiau asmeninių patyrimų, praktikos.

Specialiųjų poreikių mokiniai. (2013 m. Gruodžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/specialiuju-poreikiu-mokiniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:08