Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio vaiko atvejo išsamus pristatymas ir rekomendacijos


Pedagogikos analizė. Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio vaiko atvejo išsamus pristatymas ir rekomendacijos. 2015 mokinio ugdymosi poreikių ir sunkumų analizė mokinio charakteristika. Mokinio ypatumai. Charakterio savybės. PPT išvadose aprašomi vaiko įvertinimai. Psichologinis vertinimas. Logopedinis vertinimas. Pedagogo išvados. Mokymosi sutrikimų priežastys sutrikęs girdimasis suvokimas foneminė klausa. Neatlieka garsinės analizės ir sintezės. Darbo būdai , taikytini , dirbant su vaiku , turinčiu mokymosi sutrikimą. Teigiamos mokinio mokymosi motyvacijos palaikymas ir skatinimas. Nepakankamai išlavėjusių gebėjimų ir pažintinių procesų ugdymas Mokyti atlikti skiemenų , žodžių garsinę ir sintezę. Lavinti foneminę klausą. Mokinio negalės „ apėjimas “ kompensavimas , taikant alternatyvaus mokymo metodus. Mokymo individualizavimui diferencijavimui rekomenduojama. Mokymo pasiekimų individualizuotas vertinimas.


Biografiniai duomenys: berniukas vardu Gintas. Mama netekėjusi, vaiką augina viena. Tėvas vaiku nesirūpina, mažai bendrauja. Mama baigusi kolegijoje vadybą, pagal specialybę darbo neranda, dirba mokykloje mokytojo padėjėja. Moteris vaiku rūpinasi, stengiasi padėti mokytis, tačiau pati dažnai būna suirzusi, greitai netenka kantrybės jei Gintui ima nesisekti.

Mokinio ypatumai: Gintas mokosi 4 klasėje pagal individualizuotas Bendrąsias pagrindinio ugdymo programas. Pedagoginėje psichologinėje tarnyboje jam nustatyti specifiniai mokymosi (rašymo, skaitymo) sutrikimai ir vidutinis specialiųjų ugdymosi poreikių lygis. Išvadose siūloma teikti specialiojo pedagogo, logopedo, psichologo, socialinio pedagogo pagalbą.

Charakterio savybės: mokinys per pamokas būna drausmingas, atidžiai klausosi, bando užsirašyti nurodytą informaciją, drovisi atsakinėti. Jeigu pamokos metu atliekama projektinė užduotis, vaikas lieka nuošalyje, tačiau, pristatant darbą, noriai vykdo draugų pavestą užduotį. Berniukas draugiškas, mėgstamas, ramaus būdo, labai stengiasi mokytis.

Psichologinis vertinimas: galios - jo stiprioji pusė yra regimoji atmintis, perrašinėjimo greitis ir tikslumas, informacijos apdorojimo greitis, dirbant pagal pavyzdį. Sunkumai - būna labai įsitempęs, nerimastingas, bendraujant stebimos labai stiprios emocinės ir psichosomatinės reakcijos. Psichologės teigimu, berniukas labai nepasitiki savimi. Labai žemi mintino skaičiavimo įgūdžiai, labai prastas nuovokumas kasdieniniame gyvenime, labai žemas atsparumas trukdžiams, silpna trumpalaikė girdimoji ir ilgalaikė atmintis. Jam labai sunku mintis išreikšti žodžiais. Vyrauja konkretus mąstymas, stebima veiklos strategijų stoka.

Logopedinis vertinimas: logopedės teigimu, berniuko galios - garsų artikuliacija kalbos sraute pakankamai raiški, ištaria sudėtingesnės garsinės skiemeninės struktūros žodžius. Pasyvusis žodynas gausesnis už aktyvųjį. Vyrauja daiktavardinė, veiksmažodinė leksika. Pakankamai tiksliai vartoja prielinksnius. Žino apibendrinančių sąvokų, parenka antonimų, pavadina ypatybes. Geba atlikti užduotis pagal pateiktą pavyzdį. Kalba vientisiniais išplėstiniais sakiniais.

  • Pedagogika Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1362 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 22 KB
  • Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio vaiko atvejo išsamus pristatymas ir rekomendacijos
    10 - 4 balsai (-ų)
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio vaiko atvejo išsamus pristatymas ir rekomendacijos. (2015 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/specialiuju-ugdymosi-poreikiu-turincio-vaiko-atvejo-issamus-pristatymas-ir-rekomendacijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:28