Spektaklio recenzija Romeo ir Džiuljeta


Teatro recenzija. „Režisieriaus Oskaro Koršunovo. Spektaklio „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“ recenzija“. Įvadas. Spektaklio analizė. Išvados. Literatūra.


Spektaklyje vaidino ir pagrindinius vaidmenis atliko Rasa Samuolytė - Džuljeta, vienturtė grafo Kapulečio duktė, Gytis Ivanauskas - Romeo, vienturtis grafo Montekio sūnus, Tomas Žaibus - Benvolijus, Romeo draugas ir Montekio sūnėnas, Dainius Kazlauskas - Montekis, Merkucijus, Romeo draugas ir kunigaikščio giminaitis, Darius Gumauskas - Tebaldas, ledi Kapuleti sūnėnas, Dalia Michelevičiūtė – Kapuleti, Vaidotas Martinaitis – Kapuletis, Vesta Grabštaitė – Monteki, Dainius Gavenonis - Paris, kunigaikščio giminaitis ir Džuljetos jaunikis, Audrius Nakas - Veronos kunigaikštis Eskalas, Vaistininkas, Remigijus Vilkaitis - Pranciškonas Lorencas, Dėdė Kapuletis, Eglė Mikulionytė - Džuljetos auklė, Rytis Saladžius - Tarnas Pjeras.

Oskaras Koršunovas – avangardistas Lietuvos scenoje, šiuolaikinio teatro atstovas, stebinantis žiūrovus novatoriškomis, avangardinėmis ir net revoliucinėmis idėjomis. 1990 metais būdamas vos 21-erių metų su savo spektakliu pagal Charmsą „Ten būti čia“ susišlavė apdovanojimus Estijos, Edinburgo festivaliuose. Po „išgarsėjimo per vieną naktį“ ir įvairių Charmso kūrinių interpretacijų Oskaras nepabijojo paimti šiuolaikinės lietuvių dramaturgijos ir pastatė S. Parulskio „P.S. Byla O.K.“. Šis spektaklis 1997 buvo įvardytas ryškiausiu 10-ojo dešimtmečio lietuvių teatro postmoderniojo scenos meno pavyzdžiu. Kultūros ministerijos atstovai pasmerkė spektaklį už amoralumą. Tai buvo visiškai nauja, šviežia ir šokiruojanti teatro idėja. O. Koršunovas ir toliau laužė taisykles 1999 metais įkurdamas savo vardo teatrą. Teatrą be stogo, be scenos, repeticijų aikštelės, be žiūrovų salės. Tačiau prabėgus visai nedaug laiko „Oskaro Koršunovo teatras“ pristatė vieną turtingiausių repertuarų. O.Koršunovo spektakliai tiek anksčiau, tiek dabar pritraukia pilnas sales žiūrovų, o taip pat teatras garsėja kaip labiausiai gastroliuojantis po visą pasaulį. Nuo 1990 m. Lietuvos ir užsienio teatruose Oskaras Koršunovas pastatė per 30 spektaklių, kurių žymiausi : 1999m. „Shopping and fucking“, 1999m. „Vasarvidžio nakties sapnas“, 2000m. „Meistras ir Margarita“, 2000m. „Ugnies veidas“, 2002m. „Oidipas karalius“, 2008. „Hamletas“ ir žinoma 2003m. „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“.

Režisierius šiam spektakliui pasirinko tikrai puikius aktorius. Rasa Samuolytė – Džuljeta – perteikė tikros mažos mergaitės įvaizdį – šokinėjimai, straksėjimai, verkimas ir ta begalinė vaikiška meilė. Keista buvo matyti Rasą Samuolytę šiame amplua, nes paskutiniame mano matytame jos vaidmenyje (t.y. Režisieriaus A. Puipos filmas „Nuodėmės užkalbėjimas“) ji vaidino nemažai erotinių scenų. Tačiau abu vaidmenis vis šis tas sieja - skausminga jaunos moters aistra.

  • Teatras Recenzijos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1845 žodžiai)
  • Universitetas
  • Teatro recenzijos
  • Microsoft Word 43 KB
  • Spektaklio recenzija Romeo ir Džiuljeta
    10 - 10 balsai (-ų)
Spektaklio recenzija Romeo ir Džiuljeta. (2015 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/spektaklio-recenzija-romeo-ir-dziuljeta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:10